今日無得戴眼鏡... 數學堂:傳紙仔 英文堂:訓教 中文堂:發白日夢 電腦堂:on msn 做電腦堂課果時睇唔到個螢幕 搞到做唔到,好彩koey help我炸,, 番補習社,D人用d奇異既眼光望住我 好唔慣... 唔戴係咪真係好怪???? 9點左右先放補習 餓死我la