噓..好耐都冇打過日記啦..
事閞都冇乜時間打啦..
雖然今日心情好差..但係都係咁宜打下啦..當發洩下..
係度都 同班fd講句對唔住先.. 有d 要幫你問既野..都問唔到住..要幫你做果d 野都做唔到住..
近排心情差之餘..身體都差左好多..自己知自己事啦..不過都有d野值得我安慰下同埋開心..
同埋..數數手指..我都就來生日lu..成18歲仔..都冇乜成就又或者有d咩做得特別好..~_______~
不過不竟..我都18歲啦..值得高興下^... 喂..18歲生日..你地有咩準備先a__a? 講笑..
今日 發洩完啦=.=''
死啦...我都唔知我打緊乜-.-算啦-.-去訓啦=.=''好累....
|