嘩!!好耐無見啦=]
數下我幾多日無打日記@@?係咪等左好耐呢@@?
其實呢...我點解近排唔打日記呢....
其實..我近排心情唔係太好-0-''..
不過我呢幾日都無乜去邊度..
琴日我地成大班小學同學..本身諗住去bbq架..不過你地都知啦-.-咁晚咁大雨..
去唔成lu..不過咁!!我地最後19個小學同學都去左食餐飯!!
呢個小學聚會都算成功掛-v-''
見返d小學同學果時..其實我個個認得!!因為其實我地個個都無乜大改變!!
雖然我地5年無見!!不過都同小學果時..一樣咁白痴同好動-.-成班馬嬲咁...19隻馬嬲通街走-.-''
琴晚都好開心唷!!
不過...何仲邦...我記住你-.-''
|