哈哈!!
係咪好掛住我呢@@?
返返去5月6日先!!5月6號呢!!祁哥生日!唔去點得呢@@?
果晚-0-玩得都OK 開心GE=﹏='' 不過最痛苦都莫過於湯果陣啦-0-因為本大少果晚飲大左-V-''
嘩..好核凸..都係唔好諗返佢-,-''nEXT
係咪好好奇點解我唔打日記呢@@?家陣答你啦!!
第二日好想打日記架-,-點知..部機壞鬼左-0-''整左好多日..至唔記得左前日先用得返..之後因為累-0-''
所以......(明架啦-.-"..唔多講啦..)
好啦-0-呢幾日..無咩好講啦-3-''
THx 呢幾日壞機都留cm 比我ge 同學仔!!..
至於潛哂水果d...係你啦...唔洗2頭望..仲望仲望??係你呀..用緊食指禁滑鼠左鍵果個...都thx你啦-,-"v 無打日記都來睇下!!
ps:我諗我短期內都...換唔到Qooza d 歌啦-3-''Sor..因為唔知點解..部機仲未壞完-0-'' |