各位同學..
月刊又出版啦-__-|||
今集頭條:怪談-.-''.. 因為我近排唔知點解成Q 日發惡夢-.-''.. 真係發得多..人都驚驚地-.-''
唉-.-''.. 小弟仲未搵到野做呀-0-''..好彩我都未仲算係隱青姐..
如果我係隱青你地就要驚啦a__a哈哈...因為世界末日啦a__a
不過真係悶到痴哂線..好心你地..得閒搵下我出街啦-.-''
好啦...仲有仲有...
你地呀..小心D先呀@@ 近排天水圍風化案多左呀@@ 唔好太夜先回家啦你地-.-''
一陣有D 咩危險就唔好啦...
好啦...閃身啦A_A 再見=](普通話講) A__A |