Kathy_4ever
暱稱: Kathy Leung
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
【突然又已一年】
【憶兒時】
【生活】
【樂】
【補習】
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 718
今日人氣: 21
累積人氣: 9485
2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


For 2B 分類: 未分類

2B..

 

之前..

大家都好比心機練歌..

都好配合..{雖然有D嘈..}

不過我都知道大家都好想做到最好..{說真的..}

辛苦左咁多日..

今日就係我地比賽既日子啦..

我覺得我地班既所有同學都好盡力..=]

到左最後..有唔識{都會問我地既..}

另外..

司琴{山山 XD"}都好盡力嫁..<3

雖然..

佢冇同我地一齊練習..{但係我都知道佢最為我地黙黙咁去練習..}

都好THz佢..

大家真係好盡力嫁..

至於結果..{我睇左啦..}

我地班入唔到決賽呀..

雖然係咁..

但係我地都已經做到最好啦..

真係好想講一句..

多謝哂各位呀..

你地真係做得好好..

 

另外..

講多小小啦..

聽呀晴講..

2c班佢地琴日先一齊練歌..

有d男仔仲係夾口型..

又冇動作..

我真係唔知我地輸咩囉..

大家都知道係邊個做評判啦..

應該估到我想講咩..

無論點都好啦.

多謝哂各位既努力呀

 

 



2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


心中所想.. 分類: 未分類

冰雪._.

諗下諗..

有時都會好D妒忌你呀.. -3-

你敢作敢為..

可以把中所想都發洩`出黎..

我  ?  < ..

都好想喔.. 

但係都講唔到..   -[]-

心中所想..{又有幾多個人會知呀..}

唔同朋友講..{唔係驚信唔過..}

有時真係唔知點開口嫁..{講左又唔知佢地會`1 D咩反應..}

好驚佢地會話我扮野..>W<

以為我亂講 oR 哂 ..{又驚你地唔信我..}

-          算啦..

最好的..{應該就係放係心入面..}

 

 

過多幾日就係生日LU..

開心呀 =]

希望PARTY會開心啦..=]

一切都係忘記{ U } 啦...

 

CM喔..各位..*V*