2B..
之前..
大家都好比心機練歌..
都好配合..{雖然有D嘈..}
不過我都知道大家都好想做到最好..{說真的..}
辛苦左咁多日..
今日就係我地比賽既日子啦..
我覺得我地班既所有同學都好盡力..=]
到左最後..有唔識{都會問我地既..}
另外..
司琴{山山 XD"}都好盡力嫁..<3
雖然..
佢冇同我地一齊練習..{但係我都知道佢最為我地黙黙咁去練習..}
都好THz佢..
大家真係好盡力嫁..
至於結果..{我睇左啦..}
我地班入唔到決賽呀..
雖然係咁..
但係我地都已經做到最好啦..
真係好想講一句..
多謝哂各位呀..
你地真係做得好好..
另外..
講多小小啦..
聽呀晴講..
2c班佢地琴日先一齊練歌..
有d男仔仲係夾口型..
又冇動作..
我真係唔知我地輸咩囉..
大家都知道係邊個做評判啦..
應該估到我想講咩..
無論點都好啦.
多謝哂各位既努力呀
|