|
|
2007 年 11 月 16 日 星期五  |
| 可憐的一天T^T.. |
分類: 未分類 |
今日..
中文堂..
DIct..
背默..
爆快就收..
好多人未默完...
我都錯左好多..-3-
體育堂..
自由活動..
打排球
好開心呀..
maths..
測驗..
唔識囉..
驚肥佬呀..
art
都唔知成堂做緊咩..
不過都唔係好悶ge..
有神父同神在..
想悶都幾難..^^
放學..
下次補返..-3-..
補返先..
去左朗誦呀..
嚇死我..
係班道..
比呀神父佢地搞到我笑..
朗誦唔到...= =
所以我上到去實唔會睇住佢地果邊..
我冇帶眼鏡上去..哈哈..
實冇事..
於是講哂..
冇錯到..
都ok啦..
琴日打排球..
唔小心篤魚蛋喔...T^T..
搞到我好鬼痛..
上台都係放係後面..
都慘GE係..
今日..
打唔到手鈴呀...-3-..
唔知會痛幾耐嫁..
希望會冇事啦..
真係唔該你地D神父呀..神呀..
做D野啦..
仲有..
睇左平均分啦..
有82.25..
KAKA..
係本小組係中學最高GE一次喔..
記得留完CM先好走呀!!^^
|
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| 慘呀.. |
分類: 未分類 |
maths..
miss比爆多功課囉..
18題喎..
教得又好快..
唔係好明咁..
功課又唔係好識做..
好鬼火囉..
好似做左機械人咁..
唔鐘意囉..
反對呀..
好似ut完仲忙咁..
又有大把quiz同dict..
就死啦..
諗住ut完..
會輕鬆D..
點知都唔係GE..
慘呀.. |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | »
|