|
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| ╭☆ ισνε - 又有得去camp |
分類: 未分類 |
今日..
上中史堂..
講武則天..
比呀sIR講到..
爆搞笑囉..
話咩..
武則天叫..
武曌..
都OK開心啦...=口=
週會..
鐘尚志黎左..
都幾好呀..
起碼唔係好悶..
最驚悶嫁啦..
OLE堂..
又係學國術操..
都幾好玩..
不過最驚就係唔記得..
KAKA..
宜家都唔記得左一半啦...><
跟住..
開領袖生會..
有CAMP去呀..
好期待!!
@@..
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 無言.. |
分類: 未分類 |
今日..
總算係派哂卷啦..
世史有72..
都ok啦..
對我黎講..
平均分都有80以上..
p.s :如果冇計錯
最好係呢次啦
haha~
好開心-3-
大家又點呢?
上堂好睏..
琴晚失眠呀..
訓唔到..><
我今晚要訓個靚教..
|
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | »
|