+左野啦 ._. 今日..
一大早.起床..仲未訓醒..zZ
我都會睇下電話既..{ 係我既習慣喔-3-.. }
點知..我見到有一個信息..{ `平時都唔係好出奇}
但個電話係我唔識既..{唔通唔記得左??} 我好善忘的..
無論點都好啦..
我都係打開左黎睇..
睇完..知道係道個lu..{唔係香港的}
但係佢點解有我電話??{`無奈囉}
點好呀..我唔想覆佢啵...`-3-
因為要錢$...{說笑的}
我驚佢會收唔到囉..{所以就sEnd返個`貓 比佢}
下午..
去左呀吱道..{我們3的基地}
一開始..我地3係道練歌..
係咁`笑..{一到我就笑..唱唔到喔..>w<}
`整心心{歌唱比賽用既..}
整左好耐..{好比心機嫁..^^}
跟住去左食野..
食完就`去左抽卡..{本黎係培佢地..}
跟住抽埋一份- -"
返到屋企..
收到個電話..
佳佳打黎..
話x'maS我地會有手鈴.ShoW喎..
去冬日節同機場表演喎..
得2個星期..
就要練幾首歌,,
死得啦..{練得到咩??}
不過好開心喔..
我要+OIL喔..
大家來看嗎??
`講返琴日d野啦..
琴日同呀媽去左元朗`行街街
買左好多野..
`仲買左` bB衫..{唔係foR我的..}
7點幾先返..
好累喔..-3-
食飯..{食得好快..好餓耶!`-3-}
食完落左街行..
跟住就返屋企`教教豬Zz~..
|