今日..
1:30..
去運動場集合..
好多人都去..
Me..呀吱..呀Vi..晴..婷..justin..Rain..
Leo..hugo..城城..熙..檬..冰..
一齊搭 e34 ..
心情有D沉重呀..
到左機場..
坐左好耐..
影相..
傾計咁啦..
終於..
到左佢要走GE時候啦..
唔想佢走囉..
..晴..婷..Rain..
都cRy左..T^T..
返去GE時候..
E34中..
個個心情唔多好..
有D就唔係啦..E.G. NO.11...
係BuS道..
唔得啦..
我都忍唔住啦..
CrY左啦..
眼紅紅的..
最後..
大家都返哂屋企LU..
希望OI會開心啦..^^
遲D+返D野上去啦..
唔得閒呀..
要留CM呀!! |