| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日` 訓到十二典三先起身! 搞掂自己等嘛國良,,就一齊搭火車出去搵丫雪拉! 出到旺角,,得我地三丁油*[我做左電燈膽*蝦蝦!!] 周圍行下甘拉,,本身話睇戲既! 典之岩岩開左場所以五睇嚕* 行行下話搵聲海* 諗住打比拒個時就撞到拒拉,,有緣^3^ 我地行朗豪坊拉=] 行完聲海*國良*丫澤*咯左好旺角打機! 無耐丫康*光頭仔*丫深*刀尼左! 國良上左尼拉丫雪咯去,,甘我咯嘛去拉! 無耐,,有條八婆走個尼問我拎身份證渦! 個到又大聲,,拒講野又細聲渦! 米聽五到囉,,我同番拒勁大聲講野拉! 拒又矮過我渦,,糸我耳仔邊嗌* 我吊拒! 米同拒鬥吊囉,ON撚尻既`` 走左之後糸星加坡食野! 食完我*丫康*丫雪*國良*出左西9龍踩冰! 我五識踩囉.學極刀五撚識渦! 豬兜到無貧油-3-'' 甘我踩左陣無踩拉,,入番去坐.. 同愛人{保如}傾電話=) CUT左線之後有條仔走過尼問我拎電話! 個時拿拿琳打比丫雪叫拒番尼拉* 條仔問甘就梗糸五比拉,,因為好撚樣衰! 靚仔D刀會諗下既,,呵呵*\/* 丫雪叫我出去踩多陣,出到去又見到拒渦,,拒走個尼同我講野,,我勁糸到笑* 踩左陣,,我刀糸學五識! 決定放棄X])'' 所以走人;; 入去換完鞋,,同丫雪去還鞋拉! 個到有條仔問我讀F.幾 -___________- 十分無奈!! 之後諗住去食壽司,,典之勁多人! 去左黃金過邊食'' 食完搭小巴反去,,同丫康坐! 糸拒大脾到訓教,,不過訓五著! 因為有幾條瑪甩佬勁人聲傾計! 我忽拒@@'' 反到祥華,,尻左陣就反屋企嚕。
|
| 刊登時間︰2007-02-04 02:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日`五洗反學! 十典幾比丫雪個SMS震醒左,,之後同[拒]腥SMN拉` 腥腥下又訓著左-_______- 訓到三典幾到拉,,起身! 打比丫雪*保如*文大姐*拒地! 咯左去買野食之後一齊上左我屋企打麻雀-3-'' [有人比改名為大西怪*AND碌野長*邊個五講拉`五想比人打]笑撚死我!!-3- 打到七典就閃水嚕=] [贏1O蚊] 跟住同丫雪咯左街,咯左球場! 同B女*徐民*丫洪*國良*丫希*丫康*一齊.. 坐坐下,比龜逗! 我無帶老身=________='' {第一次八典幾比龜逗囉.. 話咩有班仔燎D女仔渦! 以為糸我地} 糸球場坐左陣,,上左七仔!! 買雪糕食` 去左東菇桡坐.. 十一典幾,,成班大埔重案逗我地! [忽*一次正帽`一次重案..咩事!?] 逗完叫我反屋企,,我反左屋企拎老身之後再咯反去! 糸祥智樓下坐,,坐左陣過七仔* 糸七仔尻左陣上金明苑! 金次上去無打麻雀,,好乖甘坐糸到睇電視! 十二典打比丫希同拒講生日快樂^\/^ 一典幾我就反左屋企嚕。 |
| 刊登時間︰2007-02-02 03:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 222 | » |