*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天
    

 
            

   金日`   訓到十二典三先起身!  搞掂自己等嘛國良,,就一齊搭火車出去搵丫雪拉!   出到旺角,,得我地三丁油*[我做左電燈膽*蝦蝦!!] 周圍行下甘拉,,本身話睇戲既!  典之岩岩開左場所以五睇嚕*  行行下話搵聲海* 諗住打比拒個時就撞到拒拉,,有緣^3^  我地行朗豪坊拉=]  行完聲海*國良*丫澤*咯左好旺角打機!  無耐丫康*光頭仔*丫深*刀尼左!    國良上左尼拉丫雪咯去,,甘我咯嘛去拉!  無耐,,有條八婆走個尼問我拎身份證渦! 個到又大聲,,拒講野又細聲渦! 米聽五到囉,,我同番拒勁大聲講野拉!  拒又矮過我渦,,糸我耳仔邊嗌* 我吊拒!  米同拒鬥吊囉,ON撚尻既``   走左之後糸星加坡食野!  食完我*丫康*丫雪*國良*出左西9龍踩冰! 我五識踩囉.學極刀五撚識渦! 豬兜到無貧油-3-''   甘我踩左陣無踩拉,,入番去坐..  同愛人{保如}傾電話=)   CUT左線之後有條仔走過尼問我拎電話! 個時拿拿琳打比丫雪叫拒番尼拉* 條仔問甘就梗糸五比拉,,因為好撚樣衰! 靚仔D刀會諗下既,,呵呵*\/*  丫雪叫我出去踩多陣,出到去又見到拒渦,,拒走個尼同我講野,,我勁糸到笑*  踩左陣,,我刀糸學五識! 決定放棄X])''  所以走人;;     入去換完鞋,,同丫雪去還鞋拉!   個到有條仔問我讀F.幾 -___________-  十分無奈!!  之後諗住去食壽司,,典之勁多人!  去左黃金過邊食''   食完搭小巴反去,,同丫康坐! 糸拒大脾到訓教,,不過訓五著! 因為有幾條瑪甩佬勁人聲傾計! 我忽拒@@''   反到祥華,,尻左陣就反屋企嚕。

刊登時間︰2007-02-04 02:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天
    

 
            

 

 

   生日大大大大大大快樂丫! 熙** 

    大個仔嚕''  要定性D拉`

刊登時間︰2007-02-02 03:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天
    

 
            

    金日`五洗反學!  十典幾比丫雪個SMS震醒左,,之後同[拒]腥SMN拉`  腥腥下又訓著左-_______- 訓到三典幾到拉,,起身!  打比丫雪*保如*文大姐*拒地!  咯左去買野食之後一齊上左我屋企打麻雀-3-'' [有人比改名為大西怪*AND碌野長*邊個五講拉`五想比人打]笑撚死我!!-3- 打到七典就閃水嚕=] [贏1O蚊] 跟住同丫雪咯左街,咯左球場!  同B女*徐民*丫洪*國良*丫希*丫康*一齊..  坐坐下,比龜逗!  我無帶老身=________='' {第一次八典幾比龜逗囉.. 話咩有班仔燎D女仔渦! 以為糸我地}  糸球場坐左陣,,上左七仔!! 買雪糕食`  去左東菇桡坐..  十一典幾,,成班大埔重案逗我地! [忽*一次正帽`一次重案..咩事!?]  逗完叫我反屋企,,我反左屋企拎老身之後再咯反去! 糸祥智樓下坐,,坐左陣過七仔* 糸七仔尻左陣上金明苑!       金次上去無打麻雀,,好乖甘坐糸到睇電視!   十二典打比丫希同拒講生日快樂^\/^  一典幾我就反左屋企嚕。

刊登時間︰2007-02-02 03:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]