悶...又係在屋企度過...夜晚睇電視又係星空台- -電影.迷霧驚惊=]個結果好無奈=]睇到我o哂咀
打算聽歌仔聽到11點幾先上msn傾計-3-傾到2點幾果時去廚房飲水-3-針好哂水,就來飲
果時發現..好似有舊黑色物體...望真d原來一隻小強在水度- -嚇死我即刻將杯水連埋隻
小強倒左佢...都係算=]用第2隻杯針水飲-3-
本人決定改bolg=]由於呢個blog冇咩點理..又感覺上有d廢廢地決定重開,呢個將會del
我新blog名叫Keith1392
網址:http://blog.qooza.hk/Keith1392
琴日對我來講應該係考完試最悶的日子=]無聊諗下有咩新online= =
就諗到最近果隻夢幻龍族傳說...down左落來之後就玩下= =
發覺冇電視咁差...玩左陣發覺玩呢隻game一lag實9死1生= =打左陣...就off左=3=在屋企獨自呆呆咁悶下悶下=3=
無聊睇下電視~,~轉左去星空台=3=又有籃球火做= =
睇完之後11點有陰陽路4與鬼同行A_A~,~,5係好恐怖,睇到差5多2點最後斬手指仲笑到我死=]之後無野做就訓左
睇來打後日子都係悶悶咁過=]
今日最後果科考物理,物理...識d唔識d,但係都幾簡單...放完學..打算買禮物...都係算番屋企打陣機先出來...下就...唔識好識去信達城,就叫埋飛飛出來帶我地去-3-,,,等左好耐...行路去-3-買完之後冇lala去左大3巴,又上又落...=]腳累...去番水m度坐坐...在廁所吹水吹左20分鐘= =
就無聊..行下街-3-,7點幾打算行番屋企..點知行錯路=]行左個大圈= =之後行番水m踏番巴士算=]行到屋企...食左少少飯..沖埋個涼再出去大會堂睇戲...9點鐘果場翻生侏羅館2...5錯=]都係一樣好好睇..幾好笑...睇完11點幾-3-就去左m記食野...食到12點幾先踏番巴士走人=]
我一入門口,我ar媽就博命嘈我,右話換証右5早d番,扑你個街~,~之後好撚7博番佢轉頭-3-,之後換好哂衫出門口,佢仲嘈到搭車先停,整到我好想爆操- -不過算,今日心情好,廢事同佢嘈
今朝9點幾我先記得拿成績表-_-,仲諗住差過上一次-_-,點知總平仲多左1.1分,我o哂-口-排27名...我ar媽睇到之後就話連70分都未過你讀咩書,升得1分,我就串番佢就話你冇野下,總平wo,你有病去睇醫生la-3-...講完之後出街搵陸子佢地- -點知得4個-_-玩will1個鐘,隻game好on- -...結果總結...去左仲悶- -仲話打波- -,點知打左20分鐘到就冇打- -,無奈咁各自解散= =