悶...又係在屋企度過...夜晚睇電視又係星空台- -電影.迷霧驚惊=]個結果好無奈=]睇到我o哂咀
打算聽歌仔聽到11點幾先上msn傾計-3-傾到2點幾果時去廚房飲水-3-針好哂水,就來飲
果時發現..好似有舊黑色物體...望真d原來一隻小強在水度- -嚇死我即刻將杯水連埋隻
小強倒左佢...都係算=]用第2隻杯針水飲-3-
本人決定改bolg=]由於呢個blog冇咩點理..又感覺上有d廢廢地決定重開,呢個將會del
我新blog名叫Keith1392
網址:http://blog.qooza.hk/Keith1392
|