今朝9點幾我先記得拿成績表-_-,仲諗住差過上一次-_-,點知總平仲多左1.1分,我o哂-口-排27名...我ar媽睇到之後就話連70分都未過你讀咩書,升得1分,我就串番佢就話你冇野下,總平wo,你有病去睇醫生la-3-...講完之後出街搵陸子佢地- -點知得4個-_-玩will1個鐘,隻game好on- -...結果總結...去左仲悶- -仲話打波- -,點知打左20分鐘到就冇打- -,無奈咁各自解散= =