琴日係學校既open day~
見番好多舊生,如毛毛,sunny哥,方明,阿容等等啦~
一朝早8點45就要番去幫化學王手,後台- -
後台多左d新仔
教左佢地點set咪先- -
之後到個老連咁麻煩既譜架(之前90大壽開過,2家5記得左點開,又研究一輪)
好喇,,,之後分工...
就咁,第一輪先搬嘉賓椅
第二輪搬台,
最後一輪,,鼓...
都好易搞掂啦...
本身ET`同TOMMY姐幫籃球隊,所以今次冇佢份....
軒收埋個假錘仔,,,之後問化學王:我洗5洗落去幫手呀?
化學王話:更係5洗啦
軒就拎出錘仔去嚇阿SIR,阿SIR真係比佢大到
笑爆....
後台採排到11點幾,,,就放我地去Happy51點30
咁凡就同軒去happy happy啦
周圍行下企下...
見到李慧敏以一身黑色look示人
黑SHIRT 3, 黑短褲,,,黑長C襪(勁長果d),,,黑boot(去到上5寸下5寸)...我好想嘔
又見到外男人,內女人既人著到懶係型咁,MK boot囉(學校5係5比果d衣著浮誇既人入架咩)
買左兩盒72%
一拎出黎,比籃球隊班人搶左一半= =
之後都冇咩野要搞....
睇d小學雞打籃球.....
之後又搵令令miss同一位5識既阿sir吹水
原來阿sir好受人歡迎.,.
完左呢度就同我家姐阿哥食日本野...
然後去左我阿哥屋企打機至4:00
今日下午1點起身...
去左何里活行,,,去左冒險樂園玩左一陣就食味千
就走lo~~~~
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
我想講,,,
識我既人請叫我 Kelvin
5好再叫全名
我好討厭我中文名
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=
今日好似見到你,,,
希望我睇錯啦... |