MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

-`]] 強忍的淚水 總有一刻會掉下 ;;}*天 KeLvIn 蠍
[[,,:;""大聲笑,,*唔代表我開心﹍◆〞
[**失去朋友"〞如失去所有◆]]}
極之討厭呢個世界...
This Is 零KeLvIn の日記
KelvinKL
暱稱: 披星戒月K.L
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
最好訓....
今日運氣真係好...
塵封已久...
update新相=]
水野亞美...第一次於C...
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 166
今日人氣: 0
累積人氣: 2053
2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


12月17日...大日子 分類: 未分類

聽日就係12月17號喇xD

我隻手5洗再托住舊屎忽野喇xD

不過手腕都仲係好似腫左咁

好明顯係比左手大舊既- -

郁起黎都痛痛地

好想快d好番ar.....

5知係5係做手術既後遺症....

右手既feeling同左手係有d分別

右手掌心個feeling同左手既feeling有d 5同

好似有d痺咁

右手母指有一個位就由我做完手術開始痺到2家

係5係郁到d神經線呢.....聽日一次過問問E生

聽日我5洗番學AR....

朝早去照X光,

之後見E生

5知我隻手2家點呢....

同埋我幾時先可以打波.......

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

12月17日

Final Fantasy XII出喇

呢隻係全Game界

畫面最令既RPG game.....

相信好多打機人士都會買黎玩....

1個月前就book左喇我xD

600蚊,係5係好囧先

好想快d到聽日

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

聽番hotcha既 對我有感覺

就令我諗番起果陣時

果個feel....

比起2家既孤單....

發表時間:2009-12-16 09:14 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


歌唱比賽 分類: 未分類

今日係f4既班際歌唱比賽

同以往一樣,都係一首5岩我(地)唱既歌

不過算啦...都完左

嬴就嬴左....

去到C生聯誼日決賽....

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--==-=-=-=

今日上英文堂

梁青其大大聲話我地呢班學校5係人黎

5死左佢都冇用

之類既人生攻擊

呢個miss真係好5 x 掂......

鬼5望佢遲早有人告佢...

之後又係度講風涼話,

又話中四成盆散沙,,

kai既....

好似入左決賽就好威咁........

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

就黎一個月啦

我仲有d掛住你....

究竟我會5會.......

希望佢可以取代我心中你既位置....

發表時間:2009-12-07 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


100問 分類: 未分類

♥無聊問;
    01`♥幫自己改個新名:: K.L
                                     

    02`♥想做男人定女人::男
    03`♥下世想做人定動物::動物
♥愛情篇;
    04`♥你既性取向系咩::女
    05`♥如果有同性朋友中意你會點:: 當冇事發生

    06`♥如果你中意左同性朋友會點::我會...將所有機送哂比人
    07`♥而家有無拍拖::  冇
    08`♥{如有}.你地1齊左幾耐::
    09`♥{如有}.你愛佢多d / 佢愛你多d::
    10`♥{如有}.你系點稱呼佢::
    11`♥{如有}.介吾介意對方同異性出街::
    12`♥{如有}.如果佢向你求婚會吾會應承::
    13`♥{如有}.對方性取向吾同左會點::
    14`♥{如無}.會吾會搵返個:: 可能會
    15`♥{如無}.主要睇樣定睇人品::人品
    16`♥{如無}.想拍長拖定散拖::長拖
    17`♥{如無}.會吾會玩網戀::唔玩
    18`♥{如無}.出街會吾會主動問人拎電話::唔會
    19`♥{如無}.中意左1個人會吾會表白:: 應該會
♥屋企篇;
    20`♥系屋企有咩做:: 上網,聽歌,打機
    21`♥用電腦多數會玩咩::信長
    22`♥得自已1個系屋企.會吾會炸機:: 一定會
    23`♥得自已1個系屋企.會吾會系咁大叫:: 有時會
    24`♥得自已1個系屋企.有人噤鐘會吾會扮吾系度::   一定5會
    25`♥得自已1個系屋企.會吾會叫晒成班fd上黎玩::  5會
♥屎尿屁;
    26`♥all尿系企系度定坐系度::   爬係度
    27`♥有無試過企系度all屎:: 冇可能既事
    28`♥放完響屁會吾會吾認::   會默認
    29`♥去完廁所會吾會吾沖廁::  一定會.去camp果d另計
    30`♥無人系屋企去廁所會吾會吾[山]門::  一定會關門
♥出街篇;
    31`♥由起身到出街需時幾多:: 30分鍾以內
    32`♥出街前見到陰天會吾會帶遮:: 一定5會
    33`♥你多數系遲到定早到既人::早到(因為d fd一定遲)
    34`♥8號風球以上會吾會約人出街玩::  我5會做主動囉
    35`♥最中意去邊度行街::  冇定
    36`♥系吾系每次出完街都滿載而歸::   5會
    37`♥仲會吾會系街度玩捉e因::  5會
    38`♥系多人既地方見到有張1千蚊會吾會執::  睇心情
    39`♥系街度俾人望會覺得系[...]::.....我係5係令仔左?定更加7 .
♥樣子篇;
    40`♥覺得自己個樣如何::  一般
    41`♥想吾想整容::5想
    42`♥整容失敗會吾會再整:: 5整何來失敗?
    43`♥愈整愈衰咁點算:: 報警
    44`♥你系吾系天然美女/美男:: 我認為1定5係   
   45`♥敢吾敢吾化妝出街::敢.
♥性知識;
    46`♥喜愛性嗎:: 一般
    47`♥{女答}.有無玩過1夜情::
    48`♥{女答}.有無諗過 / 玩過制服誘惑::
    49`♥{女答}.會吾會介意自己身材吾夠好:
    50`♥{女答}.會吾會笑男朋友::
    51`♥{女答}.如果你有需要會點做::
    52`♥{女答}.有無自慰既習慣::
    53`♥{女答}.死魚型定豪放型::
    54`♥{男答}.有無試過[呃蝦條]:: 姐係咩??
    55`♥{男答}.怕吾怕餵吾飽女朋友:: 咩年代呀,一定食得飽,5飽叫阿媽煮餐野你食
    56`♥{男答}.中吾中意用condom::味用過
    57`♥{男答}.完事後會吾會沖涼::味試過
    58`♥{男答}.有無試過早洩::味試過
    59`♥{男答}.會吾會好似陳生咁影相留念::邊個陳生牙?
    60`♥{男答}.中意邊個av女優:: = =冇
♥2選1;
    61`♥出街/留系屋企:: 出街
    62`♥冷氣/風扇::風扇(環保)
    63`♥眼鏡/con::眼鏡
    64`♥LV/Gucci:: Gucci
    65`♥黑色原子筆/藍色原子筆:: 黑
    66`♥泳池/海灘:: 海灘
    67`♥強姦/迷姦::兩樣都唔鐘意,
    68`♥m記/kfc:: 同上
    69`♥可口可樂/百事可樂::可口可樂
    70`♥返學/返工::返學
    71`♥愛侶/朋友::朋友
    72`♥傾電話/腥sms::傾電話
    73`♥貓/狗::狗
    74`♥老鼠/小強::兩樣都極為唔鐘意
♥吾知咩題;
    75`♥頭髮顏色::黑
    76`♥沖涼前除衫定除褲先::除衫
    77`♥會吾會女扮男裝/男扮女裝::一定唔會
    78`♥玩online game會吾會叫人送野俾你::會掛
    79`♥系街度見到人地挖鼻屎會點::笑...= =
    80`♥搭緊lip..有人放屁會點:: 大聲問邊個放
    81`♥如果你有個仔好似蠟筆小新..開吾開心::5開心
    82`♥承上題..加埋小葵系吾系仲開心::都話5開心
    83`♥滿吾滿意自己屋企既裝修:: no
    84`♥見到有人俾人打劫會點::睇下受害者係咩人........
    85`♥自己1個搭巴士會做d咩::聽歌..打機
    86`♥{女答).買bra有無特別要求::
    87`♥{男答}.怕吾怕行行下街俾基佬性挑逗::怕
♥你系吾系..
    88`♥自戀狂::no
    89`♥性無能::唔係
    90`♥白癡::少少
    91`♥好中意做100問::一般
    92`♥見1個愛1個::唔係
    93`♥好無聊::係
♥完結篇;
    94`♥呢份100問系邊度copy:: 軒
    95`♥俾幾多分呢份100問{10分滿分}::4
    96`♥用左幾多時間做呢份100問::唔知
    97`♥做完之後你會做咩::訓
    98`♥做緊戈陣有無人騷擾你::無
    99`♥而家時間::23:40
    100`♥請寫出100000字感想::好攰x50000
點五個你想佢做100問既朋友:

傻B

ET

南南

想做既人

發表時間:2009-12-02 11:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


OPEN DAY~ 分類: 未分類

琴日係學校既open day~

見番好多舊生,如毛毛,sunny哥,方明,阿容等等啦~

一朝早8點45就要番去幫化學王手,後台- -

後台多左d新仔

教左佢地點set咪先- -

之後到個老連咁麻煩既譜架(之前90大壽開過,2家5記得左點開,又研究一輪)

好喇,,,之後分工...

就咁,第一輪先搬嘉賓椅

第二輪搬台,

最後一輪,,鼓...

都好易搞掂啦...

本身ET`同TOMMY姐幫籃球隊,所以今次冇佢份....

軒收埋個假錘仔,,,之後問化學王:我洗5洗落去幫手呀?

化學王話:更係5洗啦

軒就拎出錘仔去嚇阿SIR,阿SIR真係比佢大到

笑爆....

後台採排到11點幾,,,就放我地去Happy51點30

咁凡就同軒去happy happy啦

周圍行下企下...

見到李慧敏以一身黑色look示人

黑SHIRT 3, 黑短褲,,,黑長C襪(勁長果d),,,黑boot(去到上5寸下5寸)...我好想嘔

又見到外男人,內女人既人著到懶係型咁,MK boot囉(學校5係5比果d衣著浮誇既人入架咩)

買左兩盒72%

一拎出黎,比籃球隊班人搶左一半= =

之後都冇咩野要搞....

睇d小學雞打籃球.....

之後又搵令令miss同一位5識既阿sir吹水

原來阿sir好受人歡迎.,.

完左呢度就同我家姐阿哥食日本野...

然後去左我阿哥屋企打機至4:00

今日下午1點起身...

去左何里活行,,,去左冒險樂園玩左一陣就食味千

就走lo~~~~

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

我想講,,,

識我既人請叫我  Kelvin

5好再叫全名

我好討厭我中文名

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=

今日好似見到你,,,

希望我睇錯啦...

發表時間:2009-11-29 11:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


從不喜歡孤單一個 分類: 未分類

呢隻歌係耐左d,但真係好正

女:想講不要走 偏偏好勝說我哪在乎

面對世界我灑脫 一點不似太辛苦

但在漫漫長夜裡 摘下面具便重因你而心碎

我所有眼淚都彷彿因你而狂呼


男:原來自遠走 我方知道對妳在乎

原能留住妳心 我卻高傲不顧

現在夜夜唯後悔 但是現在像遲了一輩

我一句再見 竟會有無窮痛苦


 

男:從不喜歡孤單一個 

女:可惜偏偏孤獨(單)一個

合:我不懂得跟我獨自對坐

原來沒有你 做人相當痛楚

男:從不喜歡孤單一個

女:可惜偏偏孤獨(單)一個

合:你有否想起我 若是再遇

求讓我悔過 可不可再戀過

女:多想講你知 根本對你我最在乎

 

願說對不起 只可惜你已不顧

 

男:現在夜夜唯後悔 但是現在像遲了一輩

我一句再見 竟會有無窮痛苦


男:當分開輾轉翻側思念更加多

 

分開不知清楚 我永不懂去再愛另一個

 

女:從來沒這般清楚


男:從不喜歡孤單一個

女:可惜偏偏孤獨(單)一個

合:我不懂得跟我獨自對坐

原來沒有你 做人相當痛楚

男:從不喜歡孤單一個

女:可惜偏偏孤獨(單)一個

合:你有否想起我 若是再遇

求讓我悔過 可不可再戀過

==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

今日滿在問我關於ps3同psp既問題,,,

好彩我一早溫哂書姐

發表時間:2009-11-24 08:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]