|
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| 等左咁耐... |
分類: 未分類 |
哈哈,
之前我都驚緊入唔入到理科
點知今次真係比我入到呀xD
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
好話啦,
我等左2個幾月,
我就係等呢一d相咋
呢d係我去先峰工程camp
影左好多相呀!!
呢個係我地升旗xD
岩岩開始,紮一個叫"十分鍾瞭望台"

差唔多成型架啦,因為呢個既精髓係十分鍾之內紮一個高,望遠野既台

最後2分鍾xD

完成la~成班影一影相先=]
到第二樣:千秋呀xD 解小小野,改一改裝...

整呀,整呀

so easy...坐到人架,咩事都冇
影番張令既先
'
我同熹少(fd)坐上去試試先xd
攰左成日,整d正野食下啦

55,fd 子們

囧...比阿sir捉左我做model

個火令唔令呢
終極大挑戰既時候到啦,黎個好高既瞭望台!!
紮實d呀,目標係阿sir安全無事咁上到去!!
要快la,開始有個樣出黎見人架啦

完成!!影張相威一威先啦
成功左一半,呢條友係走上去係咁跳都冇事
我更係咩事都冇啦xD

咩事都冇,2個人上去lo~

哈哈,你睇我地幾開心
|
| 發表時間:2009-07-29 01:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
| 日全蝕 |
分類: 未分類 |
哈,
今日係日全蝕既日子ar
一朝早就比電視嘈醒睇日全蝕...
拿拿...
我上過天文,識小小野架xD
日全食時,天昏地暗,宛如暮色朧合四野,天上你可看見光星和行星
太陽表面由於被月球完全掩蓋,原本非常暗淡的日晃這時清晰可見
一般來說,日全食過程約維持兩分鍾左右,接著鑽石環復現,日全食結束
哈...
今日只係睇左電視上面個直播,都好過冇la...
之後去左MK買電話...
yo!!!!!唔係我既- -
只係幫我表姐買.....
聽日去游水lo!!!!!
好耐冇游la,今次要游番夠本...
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
I Love You
無法不愛著你 Baby...
說你也愛我.wo..... |
| 發表時間:2009-07-22 09:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 暑假到.... |
分類: 未分類 |
今日做左今年最後一次既後台工作人員...
冇咩特別野發生.
只係霍sir扮柴九,
比ET笑佢英文名叫 nine chai (拉柴)
跟住拎左成績表...
神中之神...咩都合格,中史係唔合格......
7個優點 囧rz
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
星期一要番番去,
交$,有冷氣費,留位費(學費),又要買書,又呢樣果樣
太囧啦......
之後又要番去果d咩銜接活動...
8月12 至 8月14 (x你,生日果日都要我番學,係唔係想死呀!)
唔想去,
又要做暑期作業..... |
| 發表時間:2009-07-08 01:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| 病.病 |
分類: 未分類 |
琴日去左西貢果個一日營.
同tommy打台波,
條友係咁入白波,
最勁係一次,佢果粒白波,好近佢要打入果粒
而呢兩粒波岩岩好係個尾袋前面,仲要近到咩咁
正常人呢,細細力就可以射入,
但係佢一篤,粒白波咩都冇掂,
仲彈起左,跳入個袋度(神手tommy)
之後我係咁嬴嬴嬴...(自豪中)
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
番到屋企唔夠3個字,
即刻發燒...
之前已經有一兩聲咳同流鼻水...
唉...好down呀...
聽日要番去殷sir度,又要少林寺,
睇黎8成機會係去唔到囉...T.T |
| 發表時間:2009-07-01 07:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
| 新keyborad,新眼仔 |
分類: 未分類 |
星期六係好悶既一日,
我咁岩買左新keyborad,新mouse,同埋新眼仔,
4xx蚊...囧......
之後得仔打電話話黎打機,
由佢黎囉,
我都冇野做....
打打下信長,
威威又call我,話屋企冇野做,想黎打機
都好都好....
黎到打ps3,信長.....
得仔打winning神手,
踩波車,勁拎黃牌,紅牌....
入唔到波都算= =我郁都唔郁,佢都射唔入,仲炒飛機添= =川
威威黎到,同佢打街霸,winning,
威威打得勁好多= =v
睇住得仔玩信長,
瀧川...死死死死死= =
所以我見到佢都唔想玩瀧川....
後尾7點同得仔踩車去同威威,李堯彤,耶穌佬(阿帆)去游水
一路上,得仔係咁un un un,
搞到我隻腳一條損左= =
因為我塔佢車,企佢後面.....
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
星期日....
起身打信長-3-
悶呀嗎......
玩呢隻...加籐段藏....28殺完場
冇人信,算囉....我都唔其望會有人信我囉
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
每日上線,等你上線,可能我已經愛上你.....
現在的我只想一直陪伴你,
其實我的而且確愛上了你,
我只見目標永在我的前方,
愛你的標記永遠住在我心,
就算有是是非非也不理會,
我只當你心是我的囊中物。
我答應我的心只有你一個,
以前的愛人我已不再掛念,
以後的你也許是我的情人!
亂左一段= =
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= |
| 發表時間:2009-06-22 06:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|