MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

-`]] 強忍的淚水 總有一刻會掉下 ;;}*天 KeLvIn 蠍
[[,,:;""大聲笑,,*唔代表我開心﹍◆〞
[**失去朋友"〞如失去所有◆]]}
極之討厭呢個世界...
This Is 零KeLvIn の日記
KelvinKL
暱稱: 披星戒月K.L
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
最好訓....
今日運氣真係好...
塵封已久...
update新相=]
水野亞美...第一次於C...
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 166
今日人氣: 3
累積人氣: 2051
2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


等左咁耐... 分類: 未分類

哈哈,

之前我都驚緊入唔入到理科

點知今次真係比我入到呀xD

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

好話啦,

我等左2個幾月,

我就係等呢一d相咋

呢d係我去先峰工程camp

影左好多相呀!!

呢個係我地升旗xD

岩岩開始,紮一個叫"十分鍾瞭望台"

差唔多成型架啦,因為呢個既精髓係十分鍾之內紮一個高,望遠野既台

最後2分鍾xD

完成la~成班影一影相先=]

 

到第二樣:千秋呀xD 解小小野,改一改裝...

整呀,整呀

so easy...坐到人架,咩事都冇

影番張令既先

'

我同熹少(fd)坐上去試試先xd

攰左成日,整d正野食下啦

55,fd 子們

囧...比阿sir捉左我做model

個火令唔令呢

終極大挑戰既時候到啦,黎個好高既瞭望台!!

紮實d呀,目標係阿sir安全無事咁上到去!!

要快la,開始有個樣出黎見人架啦

完成!!影張相威一威先啦

成功左一半,呢條友係走上去係咁跳都冇事

我更係咩事都冇啦xD

咩事都冇,2個人上去lo~

哈哈,你睇我地幾開心

發表時間:2009-07-29 01:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


日全蝕 分類: 未分類

哈,

今日係日全蝕既日子ar

一朝早就比電視嘈醒睇日全蝕...

拿拿...

我上過天文,識小小野架xD

 

日全食時,天昏地暗,宛如暮色朧合四野,天上你可看見光星和行星

太陽表面由於被月球完全掩蓋,原本非常暗淡的日晃這時清晰可見

一般來說,日全食過程約維持兩分鍾左右,接著鑽石環復現,日全食結束

 

哈...

今日只係睇左電視上面個直播,都好過冇la...

之後去左MK買電話...

yo!!!!!唔係我既- -

只係幫我表姐買.....

聽日去游水lo!!!!!

好耐冇游la,今次要游番夠本...

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

I Love You

無法不愛著你   Baby...

說你也愛我.wo.....

發表時間:2009-07-22 09:48 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


暑假到.... 分類: 未分類

今日做左今年最後一次既後台工作人員...

冇咩特別野發生.

只係霍sir扮柴九,

比ET笑佢英文名叫 nine chai (拉柴)

跟住拎左成績表...

神中之神...咩都合格,中史係唔合格......

7個優點  囧rz

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

星期一要番番去,

交$,有冷氣費,留位費(學費),又要買書,又呢樣果樣

太囧啦......

之後又要番去果d咩銜接活動...

8月12 至 8月14 (x你,生日果日都要我番學,係唔係想死呀!)

唔想去,

又要做暑期作業.....

發表時間:2009-07-08 01:19 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


病.病 分類: 未分類

琴日去左西貢果個一日營.

同tommy打台波,

條友係咁入白波,

最勁係一次,佢果粒白波,好近佢要打入果粒

而呢兩粒波岩岩好係個尾袋前面,仲要近到咩咁

正常人呢,細細力就可以射入,

但係佢一篤,粒白波咩都冇掂,

仲彈起左,跳入個袋度(神手tommy)

之後我係咁嬴嬴嬴...(自豪中)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

番到屋企唔夠3個字,

即刻發燒...

之前已經有一兩聲咳同流鼻水...

唉...好down呀...

聽日要番去殷sir度,又要少林寺,

睇黎8成機會係去唔到囉...T.T

發表時間:2009-07-01 07:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


新keyborad,新眼仔 分類: 未分類

星期六係好悶既一日,

我咁岩買左新keyborad,新mouse,同埋新眼仔,

4xx蚊...囧......

之後得仔打電話話黎打機,

由佢黎囉,

我都冇野做....

打打下信長,

威威又call我,話屋企冇野做,想黎打機

都好都好....

黎到打ps3,信長.....

得仔打winning神手,

踩波車,勁拎黃牌,紅牌....

入唔到波都算= =我郁都唔郁,佢都射唔入,仲炒飛機添= =川

威威黎到,同佢打街霸,winning,

威威打得勁好多= =v

睇住得仔玩信長,

瀧川...死死死死死= =

所以我見到佢都唔想玩瀧川....

後尾7點同得仔踩車去同威威,李堯彤,耶穌佬(阿帆)去游水

一路上,得仔係咁un un un,

搞到我隻腳一條損左= =

因為我塔佢車,企佢後面.....

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

星期日....

起身打信長-3-

悶呀嗎......

玩呢隻...加籐段藏....28殺完場

冇人信,算囉....我都唔其望會有人信我囉

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

每日上線,等你上線,可能我已經愛上你.....

現在的我只想一直陪伴你,

其實我的而且確愛上了你,

我只見目標永在我的前方,

愛你的標記永遠住在我心,

就算有是是非非也不理會,

我只當你心是我的囊中物。

我答應我的心只有你一個,

以前的愛人我已不再掛念,

以後的你也許是我的情人!                     

亂左一段= =

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

發表時間:2009-06-22 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]