星期一放左學,,練波啦...
一開波就玩攻防,
我做防,面既...
玩到一半,就有一場,
阿達mark緊gary,跟住gary產左入去,
咁岩低冇人我就補啦,
我跳起想隔臭佢,
跟住佢比阿達KICK跌左,我跳起左,比人推左一推
失平均,+上GARY係下面,我唔想一下踩落去,
結果搞到我右手手腕落地,痛爆
諗住冇咩事啦,腫左一舊,,,
去"夫"冰...
死人劉有俊.拎住我袋冰,起勢咁按落去,我痛到仆街.....= =凸
番屋企,即刻去急症啦...
又講番件事出黎,就去照X光,
舊骨裂左,仲裂得唔少野,有D仲移左位....ORZ
話要留院做手術.....囧.......
果晚就係咁,空肚訓係e院....
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
第二朝,7點鍾比姑娘拍醒,話執床
我心諗,睇下咩係執床先= =
兩個姑娘,一人一邊,拎起張被,係咁摺下摺下,之後cum番落黎,就ok...o嘴中.....
食早餐,粥...淡而無味...= =凸
之後e生查房...又問咩事,我又講咩事...orz
午餐...啖而無味
之後打機,訓教,打機.....
晚餐,啖而無味.....damn it!~!~!
之後6點,阿媽黎左,拎野比我...
8點,佢走左,我訓係度睇電視
宮心計等等...好好睇...
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
第二日,又係上面d野...
不過5點幾就叫阿媽黎簽手術同意書,,,
7點家姐黎左探我,,
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
去到琴日,,,
食左個"好好味"既早餐
就唔比食野飲水,一直等到5點半先換3做手術(12點幾開始等)
換3,咩都唔著,就咁笠件紫色3= =
入到手術室,我淆到爆,,
又凍,佢吸左幾塊野係我兩點野,肚,背,
話係出暖氣既
我見佢禁左20度,我都係好凍(話就話有被com住姐)
之後插支針係我左手,吊鹽水呀...............痛
之後搵舊打com全我,叫我出力索 ..... 索左幾野,就暈左= =v
一殲就完左手術,石膏都打埋xD
痛囉 .............. 又好想飲水
之後唔講啦,又係番病房, 教飲水啦
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今朝e生見我打機,話:唔洗驚手指郁唔到啦,打得機囉
笑左....跟住12點換3走..
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-
d e生好好笑,
有時吹口哨,有時唱歌.
今日見到兩個e生玩消毒姐哩,係度鬥支.,....笑
果度d姑娘係長平公主..全部都係 |