MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

-`]] 強忍的淚水 總有一刻會掉下 ;;}*天 KeLvIn 蠍
[[,,:;""大聲笑,,*唔代表我開心﹍◆〞
[**失去朋友"〞如失去所有◆]]}
極之討厭呢個世界...
This Is 零KeLvIn の日記
KelvinKL
暱稱: 披星戒月K.L
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
最好訓....
今日運氣真係好...
塵封已久...
update新相=]
水野亞美...第一次於C...
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 166
今日人氣: 2
累積人氣: 2058
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


結束了 分類: 未分類

分手後一分鐘,便有後悔聲音.....

但係最後我發現..

我都係5可以同你一齊

我地起埋一齊呢幾日

我覺得我好似變左第二個人

你比左好多支持同鼓勵我

亦令我覺得打石膏既日子都會開心

真係名副其實苦中 一點甜

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

對唔住...可能我欺騙左你

對唔住...可能係我自作多情

但係我只係想同你講多最後一句

私はあなたを愛します

發表時間:2009-11-12 10:19 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


呢獲真係999千足鈍金 分類: 未分類

星期一放左學,,練波啦...

一開波就玩攻防,

我做防,面既...

玩到一半,就有一場,

阿達mark緊gary,跟住gary產左入去,

咁岩低冇人我就補啦,

我跳起想隔臭佢,

跟住佢比阿達KICK跌左,我跳起左,比人推左一推

失平均,+上GARY係下面,我唔想一下踩落去,

結果搞到我右手手腕落地,痛爆

諗住冇咩事啦,腫左一舊,,,

去"夫"冰...

死人劉有俊.拎住我袋冰,起勢咁按落去,我痛到仆街.....= =凸

番屋企,即刻去急症啦...

又講番件事出黎,就去照X光,

舊骨裂左,仲裂得唔少野,有D仲移左位....ORZ

話要留院做手術.....囧.......

果晚就係咁,空肚訓係e院....

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

第二朝,7點鍾比姑娘拍醒,話執床

我心諗,睇下咩係執床先= =

兩個姑娘,一人一邊,拎起張被,係咁摺下摺下,之後cum番落黎,就ok...o嘴中.....

食早餐,粥...淡而無味...= =凸

之後e生查房...又問咩事,我又講咩事...orz

午餐...啖而無味

之後打機,訓教,打機.....

晚餐,啖而無味.....damn it!~!~!

之後6點,阿媽黎左,拎野比我...

8點,佢走左,我訓係度睇電視

宮心計等等...好好睇...

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

第二日,又係上面d野...

不過5點幾就叫阿媽黎簽手術同意書,,,

7點家姐黎左探我,,

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

去到琴日,,,

食左個"好好味"既早餐

就唔比食野飲水,一直等到5點半先換3做手術(12點幾開始等)
換3,咩都唔著,就咁笠件紫色3= =
入到手術室,我淆到爆,,
又凍,佢吸左幾塊野係我兩點野,肚,背,
話係出暖氣既  
我見佢禁左20度,我都係好凍(話就話有被com住姐)
之後插支針係我左手,吊鹽水呀...............痛  
之後搵舊打com全我,叫我出力索 .....  索左幾野,就暈左= =v
一殲就完左手術,石膏都打埋xD
痛囉 ..............  又好想飲水  
之後唔講啦,又係番病房, 教飲水啦  
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今朝e生見我打機,話:唔洗驚手指郁唔到啦,打得機囉 

笑左....跟住12點換3走..



=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-
d e生好好笑,

有時吹口哨,有時唱歌.

今日見到兩個e生玩消毒姐哩,係度鬥支.,....笑

果度d姑娘係長平公主..全部都係

發表時間:2009-10-22 08:47 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


A similar day~ 開心 分類: 未分類

琴日約左童軍班FD子們出黎玩,
包括堯+熹+鈴

First --- 唱k@觀塘間neway
得2個鐘,
不過每位$28,
包一杯飲品+lunch..
算抵啦......xDxD

Second --- 影貼紙相@淘大
影左3部機..
影相都算,
畫野畫到手痛..
每張畫半個鍾咁耐- -
每部機50-60蚊...orz

Third --- 冒險樂園@德福
每人100蚊...
問你死未
籃球機玩到手軟
4人氣墊球,好正
幫堯夾公仔夾左56個幣(8個一次)
點知又係比人老點
算,要happy就得

-----------------------------------------------------------------------

今日洗左好多$ 呀....
不過同fd子們玩,好happy

發表時間:2009-09-27 08:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


咩係開心 分類: 未分類

我做左咁多年人,

我都仲未知咩係開心...

我唔會知咩係開心

唔會知咩係朋友

唔會知咩我幾時會開心

我只係知我個人有好多問題

唉....

我諗我都係結機為伴算....

發表時間:2009-09-18 10:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


番左個幾星期學.... 分類: 未分類

唔經唔覺

番左個幾星期學啦

慣就唔算好慣啦....

今年又有兩科唔洗讀

英文同化學.....

英文.梁青其...

可以食屎,呢條友教書教到不知所謂

講書講到我眼訓

仲要講極我都唔明佢up乜囉唔該....

化學....廖堅成...

姐係廖兜成....

教書,拖長d野黎教,

我真係唔明佢,

講一part野都可以講成幾個字,

仲要唔係咩特別野,只係果d實驗室安全,化學物品標誌

呢d F1學既野都要講咁耐

唉...指意佢教...化學我都係投降算....

以上為個人意見,請勿報串...thz

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

呢輪我為一樣野煩緊....

究竟...NDS好...定太鼓之達人好...?

NDS...可以帶出街同FD玩

太鼓之達人....係部Wii度係咁打鼓打鼓又打鼓...好high....

大家不妨比d意見=]

因為我真係決定唔到要邊樣好....

-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=

知不知每晚想你十次百次

每晚也去等,因我極心痴

發表時間:2009-09-12 09:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]