|
|
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
| 血腥之達人 |
分類: 未分類 |
琴晚我去左我阿哥度打Left 4 Dead 2 XBOX360
我地第一次玩,緊係睇左宣傳片先啦
講4個人比成班喪屍追,,,
佢地去到一間房避一避啦
有一個人跑得慢,,,去到門口
有隻喪屍申長條利,捉住條友,,,
之後兩三隻喪屍都一齊捉實果條友,,,
有個人係入面搵到一把電鋸,,,
就諗都唔諗就鋸落去,,,近鏡影哂
d血....d內臟....爽死 v= =v
之後果4條友再去同佢地死過
又斧頭又M4...
好多血......
我阿哥叫我睇e生
因為 我見到血係異常興奮.....
仲好開心添xD
我屋企有隻忍者(ps3)
斬落去刀刀見血....
都未算正....
XBOX360果隻忍者
斬落去,D死人頭,手手腳腳
飛哂出黎.......
滿地鮮血
比人斬左個頭果D忍者,仲會噴血架添
呢D先係game黎架嗎
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
今日係學校冇咩野做
上數學堂 教
頂5順呀嗎-3-
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
也許...全世界我也可以忘記
|
| 發表時間:2009-11-23 06:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 男乙籃球學屆 |
分類: 未分類 |
今日去左睇籃球隊學屆比賽
彩虹道....
BCKSS 32 : 14 民生書院...
哈,不錯....
ET既罰球,命中率:0....
最記得係呢樣= =囧了
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
迴憶樾鍉甜,僦樾諟傷秂! (對不起) 我們甚麼時候變成了最熟悉的陌路人?妳諟莪惟﹄旳執著! (Thank you) |
| 發表時間:2009-11-20 08:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
| 解放..受苦 |
分類: 未分類 |
今朝去左e院拆石膏哇...
更係好興奮la....
一去到,9點30
拆石膏果個e生就10點先番....
我係度諗我隻手會變成點..
10點喇,果條友就幫我拆啦....
果個鋸5算恐怖,,,d聲真係.....令到我塊面,左右兩邊寫住"淆底"兩個字
之後鋸落去,隻手係到震.....
之後feel到果舊野un到舊綿花再un到我隻手,,,更加淆底..
拆完之後.哇...我去緊camp呀??
兩支針.好似營釘咁插係我隻手度...
仲要係成45度角囉...囧左(d e生係唔係童軍黎架= =")
之後落去照x ray...照完見e生
e生話隻手未好番哂= =要包舊野托係手腕1個月= =
同埋可以拆釘...
好喇各位..緊張刺激既時候黎喇...我一氐5果昌房...
先黎洗傷口....
佢拎住支消毒藥水...林凡隻手...一個字:凍
之後e生黎喇...乜又係你呀= =又係岩先見果個e生
佢問:一陣幫你拆釘,會有少少血,你驚5驚血?
我話:痛我驚d...
佢話:痛就緊有少少,不過你會頂到既(希望la...)
佢拎住個鉗,諗都5諗就鉗仕其中一粒釘...擰幾野,,一抆..(oh shit!!!!!!!!!!)抆左出黎,係咁標血
呼...痛....
之後到第二支,佢一邊擰,我一邊聽到d格格聲....
d血...把把聲咁流
佢一抆...(呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~).....
d血係咁必...
我一望,爽哂........
我知咩係刻骨銘心啦= =
之後既事.msn問我啦= =v
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
係我最痛既時候
我只係諗一個人
我係5係鍾意左你ar??
我係5係愛上左你...?
你幾時先會應我... |
| 發表時間:2009-11-19 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 18 日 星期三  |
| 仲有一日... |
分類: 未分類 |
今日係2009年11月18日
我Kelvin被石膏折磨既最後一日ar~
d人話,,,你就正啦,隻手唔驚凍
我話,,,傻啦,隻手咁比人紮住一個月,會有小小收縮架嗎,但係石膏5會,所以...通哂風
慘呀!!!!!!!
痕又R唔到
沖涼又要倣自由神像
出街又有舊野礙眼..............
聽日開始,,,我就被解放喇Xd
盡情咁R痕
盡情咁打機...正哇xD
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
如我知錯 可否乃念愛初
已經8日喇...
我仲係咁樣....
聽日開始,我可以改變一切嗎...?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=
係播...
到2家為止,有人未回答我既問題喎@@
5知果個"好"點解呢...? |
| 發表時間:2009-11-18 08:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 整qooza |
分類: 未分類 |
今日係屋企冇野做
就搵左小王子黎教我整qooza喇
所以2家係令過之前小小既=]=]
哈哈,,,原來係可以好簡單架xD
下次再慢慢研究下先=]=]
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
我部Wii聽日借比我二哥反呀xD
姐係我可以又少一樣野喇..呵呵
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
係FB見你講怕凍 ...
記住著多件3呀...
天氣凍好易傷風架
凍親個身子就5好啦... |
| 發表時間:2009-11-14 10:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|