今日遲左起身........但係早過平時番到去.......好野好野
一日就係好似平時咁過,,唉~
天才係要突破個框框架,,我日日都係咁.....唔怪得突破唔到個框框,,做唔到天才..........
聽都聽到厭喇.......周sir日日晚晚係度up我地d成績咩咩咩.......真係好煩,,
但係如果佢唔煩......佢就會諗到d好變態既野俾我地做.......我真係寧願佢煩
今日今俾佢.........用d變態招黎講贏我,,(佢真係好唔講道理,,本來我贏架嘛 )
雖然佢贏左.......但係俾我爆左好多d,,感覺良好
我都知佢叫我做多20條數係講講下架喇,,
次次叫我做,,都係唔洗,,幾好,,唔錯
終於lunch time喇........食左一舊不明物體(總之就係癡埋一舊既飯飯喇,,明架可....你地咁醒,,一定明)
放學又係因為我有太多數做錯左,,番係school改番佢........
我又覺得呀sir講得幾好"都唔知點解陳朗豪可以係考試拎到咁高分架"
係咯係咯,,做功課就做到咁.....考試就做到咁,,
係where出左問題呢??
可唔可以幫我解答解答呀,,睇左呢篇野既人.....
|