~KikI's BLoG~
KikI82476
暱稱: ~KikI...^^~
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
2011-01-07
2010-12-19
2010-11-09
2010-11-04
2010-10-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 413
時鐘
2010 年 10 月 4 日  星期一   晴天


   2010-10-04 分類: 未分類

"緣份只是過眼雲煙,

思念是種美麗的哀傷................."

發表時間:2010-10-04 05:19 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


   2010-09-29 分類: 未分類

我地真係五知道發生咩事架........

琴日都仲好地地既,,,

但係,

今日你五理我同ALICE,

我地真係好迷惘糾,

完全五知做左D咩,

令到你咁嬲

我地係真係重視呢段友誼架,

我地真係好CARE你架!!!!!

咁樣會令到我地好驚架:[

你同左我地講,

如果我地有錯,

一定會同你道歉架.............

SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_______________________________________________

哈哈,

今日又俾我見到佢啦,

見到佢個刻,

我本來所謂既咩死心,

全部都五見晒啦,

仲要好開心LOR.....

冇見咁多日,

我發覺我真係好想見到佢丫><

我既決心又搖擺啦.......

其實,

今日ALICE話講既時候,

我真係有D想架....

我之前都想主動問佢,

呢個情境,

係我個BRAIN到,已經上演左N咁多次啦,,,,,

但係我總係做D同自己意願相反既事,

我真係有D期待架,

但係,

咁樣做,

佢可能會更加避我,

我真係冇咁既勇氣,

去承受事實......

我知道,

當我陷得愈深,

我就愈辛苦,

但係,

人就係咁,

明知不可能的事,

偏要陷入去............

到左真係受傷既時候,

都五可以怪任何人,

要怪就怪自己,

所以,

即使最後,

我同佢都係注定左"有缘冇份"既話,,

我只好接受. . . . .

儘管我不願意

 

發表時間:2010-09-29 05:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 9 月 28 日  星期二   晴天


   2010-09-28 分類: 未分類

我發覺要死心真係一件好難既事,,,,,

但係,

我會努力,

努力五去諗佢架啦....><

 

 

發表時間:2010-09-28 05:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]