~KikI's BLoG~
KikI82476
暱稱: ~KikI...^^~
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
2011-01-07
2010-12-19
2010-11-09
2010-11-04
2010-10-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 39
今日人氣: 0
累積人氣: 418
時鐘
2010 年 9 月 12 日  星期日   晴天


   [ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2010-09-12 09:20 PM
2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天


   2010-09-02 分類: 未分類

今日正式上堂啦. . .

今日上Mr. Yau 堂個時,

Mr. Yau 個句:算啦,姓Yau既都五係好野架啦. . .

真係好正丫. . . . :D

不得不讚好丫

嘻嘻. . . . . . . . . . . . .  .

話咁快,

3年又不知不覺咁過左啦

真係好快丫.> <

加油!!!!!

 

 

 

發表時間:2010-09-02 07:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


   開學 分類: 未分類

今日係第一日番學啦. . .

今朝7點幾起左身之後先知道

原來今日係番9點...=0=

不過如果黄安琪冇CALL我既話. . .

我都會8點幾先出門. . .

因為我放假放到傻左. .

我仲以為我平時係搭8點3班車. .

但其實係7點3@ @

我之後諗番先覺得平時如果8點3既話..

咁咪會遲大到.!!

嘻嘻. . .

ALICE同黃安琪知道左之後,

勁無奈...

HEHEHE.><

今日番學去禮堂. .

聽校長係到長篇大論

一時用英文,一時用普通話,一時又用廣東話~.~

嘩!真係. . .好難頂丫.!!!!!

佢自己又講五準LOR......

真係慘左我地D耳仔丫. . .!!!!!

新既學年又開始啦. . . . .

希望我會有個 GD Start LA. . . . .

~ F I G H T I N G ~

 

 

發表時間:2010-09-01 08:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]