|
|
| 2010-08-27 |
分類: 未分類 |
哈....今日又出左去...
哈哈.....今個暑假玩左好耐LU..
話咁快又要開學啦...
背書既日子又要開始啦...嗚嗚;(
我覺得今個暑假係最HEA既一個暑假
我D新書掂都未掂過...哈哈...
好難得丫媽冇強逼我背書...;D
新學年我就F.3 LU...
真係快............> <
|
| 發表時間:2010-08-27 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 24 日 星期二 陰晴不定 |
Happy time with Kiu B,Amy and Vanessa :]  |
分類: 未分類 |
HAHAHA....=]
今日同左KIU B 同埋AMY出街丫...哈哈...好開心^^..
我地去左冒險樂園....WIN 左勁多TICKETS 丫:D...勁開心
仲影埋貼紙相...好令丫..
之後去左VANESSA屋企挽WILL...
我發覺自己真係好五適合玩GAME...
|
| 發表時間:2010-08-24 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|