|
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-09-21 05:18 PM |
| 2010-09-20 |
分類: 未分類 |
我好憎今日丫.!!!!!!!
又落雨,
我又胃痛. . . . . .
真係好五鍾意咁樣丫. . . . . . .
希望聽日掛8號風球!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
五駛番學!!!!!!!!!!!!!!!!!~ |
| 發表時間:2010-09-20 11:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-09-16 |
分類: 未分類 |
其實...我真係好開心識到你地呢班好朋友架...
見到你地咁關心我,
我真係好開心架. . . . . .
如果因為我,
搞到你地五開心既話,
真係對五住;(
|
| 發表時間:2010-09-16 06:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|