唉....點解我日日都唔開心呢!?
其實我都唔知點解咖@_@
可以係因為d男仔啦..
我都唔知點解要為佢地而咁唔開心囉>3<
因為某d原因掛...
我真係唔想咁唔開心牙!!!
我真係希望可以有條仔...有佢既關心..
我會好過d咖....^]
但係我冇=(
T^T想搵返個..''但係我又覺得自己冇料喎=V=''
一陣俾人串就唔係咁好啦=[
算啦...''
講返今日啦..''
今日同Peggy..Vian..+Katherine佢地一齊去食野...''
我地去左Vain屋企玩+食野= =但冇溫過書囉xD'']
我覺得同佢地一齊真係好開心咖@@
我真係好想同佢地做FD做一世囉''[
唔知佢地肯唔肯呢!?=3=''
算啦...''佢地係我既BesT Fd^^呵*]
其實有首歌係好岩我E+既心情咖....就係:
等
歌手:衛蘭 | 作曲:雷頌德
填詞:林夕 | 編曲:雷頌德
等一束永未來的花
等一堆漂亮的大話
等親訪我家
等好友話你也 不差
等肯跟我漫游風沙
仍然期待你講實話
虔誠地愛我
我等不到的 消失如流沙
*如果 期待得到結果
願意因你著魔
曾受的苦值得恭賀
我恨我 被動期盼也太傻
耐心啃苦果 是為著你改變麼
期待畢竟太多 為了等到甚麼
難道你 能自己自動的改過
你一再犯錯 承受等的苦楚
問我等到甚麼*
等到聽你前來申冤
專一相好發於自願
巴不得去等
天天見面更似相戀
不想等到別人失戀
才成全著你亂誓願
如期望太遠
我只好去等 等苦辣甜酸
REPEAT*
常期待你用力的撫摸
便讓我理解戀愛得瘋魔
如果真的愛我 歷盡甚麼都
REPEAT*
|