睇我日記既朋友''琴日唔記得打日記-3-''好對唔住-0-''
今日好開心牙因為可以成日玩電腦^^我牙爸牙媽都吾係屋企@@好開心牙-0-玩足成日XD呵呵''
琴日返學校團契丫''好好玩''不過撞到我之前個男朋友同一個女仔一齊''= =
當時勁唔想睇埋D咁既野囉-0-''痴泥痴去佢地兩個- -''勁爆無奈- -''
跟住有個男仔激到我勁爆嬲囉''好想喊牙當時-3-但係唔得囉- -''T^T
好唔開心牙琴日=3=''如果有人安慰我就好喇=[
不過琴日返團契之前去左西9''呵*買左兩件褸**好令令架XD好開心><
總之琴日見到果兩條友好嘔啦- -
講住咁多先啦!
|