唉...''前幾日我牙婆走左牙T^T好唔開心牙!!喊左我幾日'']佢好錫我咖/_\佢E+走左我都唔知點算好....仲記得佢以前同我一齊去平台
玩千秋....佢真係好好好好好人咖....好掛住佢牙@_@嗚嗚嗚=[算啦..唔講呢樣@@
eaxm緊牙T^T好辛苦牙!!!唔想返學....想見多次陳偉霆真係呢xD好令仔''掛住佢呢^]
31去左環球嘉件華牙!!xD好好玩牙'']真係想去多次....^^
只愛陳偉霆+麥子豪+張致恆+周杰倫!!
什麼男孩又不要..因他們傷得我太深了....'']