今日心情勁唔掂囉''有條仆X整喊個FD''琴日串佢.''仲經常淆抵LO''係MSN串佢''佢竟然搵人幫拖..''之後交低一句:佢地串我+鬧我''勁無奈囉....
仲係到扮無知''問我佢整喊我邊個FD..仲係到扮哂野話我一年串過9千幾萬個人..''咁又點喎''關我差事咩@@我最憎D人扮哂野''又淆抵WO\_/勁唔倨佢囉E+><好想打佢XD
佢今日搵我果班既男仔泥KICK我牙''好彩果條友KICK錯人..''呵呵''但係佢整到我個FD囉=-=跟住我米走過去話佢囉''跟住我個FD話左俾牙SIR聽''搞到果條友要見班主任XDD好開心丫!!!搞到佢見牙SIR''
但係我覺得叫我果班個男仔KICK我果條友好賤囉''搞到自己個FD要見牙SIR都唔講聲SOR...''我都係未見過D咁賤格既人囉''為左自己可以唔要朋友- -''第一次見囉@@
又成日淆抵''有事就剩係識得搵FD出泥幫拖=0=勁廢囉覺得佢=]冇事就當FD係草''超=-=成日淆抵!!!
E+好憎佢牙!!!話我個FD係男人婆''佢自己鐘意果條女就係百分百係個女仔丫''有冇道理牙?!就係咁我先幫我個FD串佢咋MA''
串串下佢話埋SBZ係死人妖牙!!!勁爆嬲囉''佢鬧我都冇所謂''佢鬧我個FD同埋SBZ''就係咁''我個FD就搵左D FANS CLUB果D人出泥串佢''串到佢冇聲出''係咁淆抵@@勁爆開心^^嘻嘻>.<
|