T0dAy 系 排 球 比 賽 .. 我 家 姐 冇 叫 我 起 身 -3-..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
搞 到 我 自 己 7:30 先 起 身 ... 有 排 搞 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
第 一 次 著 波 衫 ... 巧 KaI♥ 唷 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
搞 到 7:55 就 沖 左 落 去 ... 見 到 佢 地 講 鬼 故
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
之 後 去 荔 枝 角 打 比 ... 到 左 喇
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
果 邊 好 鬼 大 ....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
去 左 報 名 .. 佢 [給] 左 個 排 球 印 系 我 隻 手 度 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
好 似 比 人 打 魚 左 隻 手 咁
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
做 晒 熱 身 .. 練 開 波 .. D 人 狂 比 x 主 任 罵 ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
我 係 L K K 2 隊 ,,其 他 有 3 間 sch00l 氣 權 ... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
我 2 間 系 我 地 L K K 2 ge 比 賽 隊 [嗯] -3-♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
有 2 場 吾 洗 打 就 嬴 ... 超 KaI ♥ 唷 >^<.. !!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
見 到 L K K 1 吾 係 幾 掂 .. 我 地 去 打 氣 =]] 令 佢 地 反 敗 為 勝 !!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
到 我 地 L K K 2 打 .. 31 : 13 [13 系 L K K 2] .. 超 吾 鋸 ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
輸 左
.. 就 走 .. 白 津 換 左 校 服 ... 等 面 試 =]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
聽 住 MP3 就 走 .. 晒 左 我 幾 10 蚊 來 回 - -..會 吾 會 還 咖 先 ...?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
番 到 屋 K .. 我 家 姐 D fd 要 尼 喎 -3-.. 有 一 個 超 高
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
企 過 佢 格 離 .. 高 我 成 2 個 頭 喔 !!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
之 後 睇 番 我 個 bloG .. 第 一 次 有 8 個 留 言 咋 -3-.. 好 想 再 多 D 唷
!!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
琴 日 吾 記 得 左 係 某 某 人 ge 生 日 .. 吾 好 意 思 .______________.♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
尼 + 同 你 講 番 :「祝 你 生 日 大 快 樂 !!!♥」希 望 你 吾 好 嬲 嬲 ^___________^. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥♥♥♥--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------♥♥♥♥
弦 .. 我 日 記 手 歌 吾 系 跟 你 咖 >^<..