今 日 第 一 堂 變 咗 EnG 堂 ... 好 悶 喲 ...xD -♥
我 就 同 Ar 思 傾 計 =] [佢 坐 系 我 後 面 ''] -♥
落 堂 超 Kai ♥ ... 又 到 左 音 樂 考 試 喇 -口-... 又 派 左 卷 ... -♥
------------------忘 掉 了 多 少 分 了 ...--------------------
後 來 ,, 我 地 考 木 童 x ,, 本 來 吹 手 超 難 吹 Ge 歌 ... -♥
點 知 聽 到 有 人 吹 其 他 .. 我 就 問 其 他 人 ... 原 來 可 以 其 他 歌 -0-.. -♥
午 膳 小 息 完 左 .. 本 來 EnG 堂 .. 因 為 EnG 堂 轉 左 係 頭 果 堂 ... -♥
所 以 尼 堂 變 左 MathS 堂 ... MathS 堂 我 地 落 左 去 電 腦 室 ,, -♥
做 番 果 D 網 上 數 學 家 課 -3-.. 我 同 思 通 水 左 幾 題 .. -♥
有 好 多 題 都 認 認 真 真 甘 做 咖 !! -♥
之 後 又 派 埋 常 識 卷 ... 嘩 !!.. 冇 得 頂 .\/. 凸 我 D 成 績 得 咁 多 '' -♥
到 左 放 學 ... 同 弦 去 左 行 一 陣 ... 見 到 條 友 仔 .. -♥
之 後 買 雪 糕 食 ... 食 完 去 左 睇 人 踢 下 球 ... -♥
就 番 左 屋 K ... 天 日 有 個 比 賽 .. 勁 KaI ♥ =]] -♥
吾 洗 上 堂 Ma =]] -♥
希 望 天 日 會 嬴 .. 但 系 吾 洗 落 場 喇 >^< ... -♥
♥♥♥♥---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------♥♥♥♥
原 來 今 日 係 瑩 ge 生 日 -3-.. 雖 然 你 尼 + 吾 係 同 我 同 班 .. -♥
又 吾 係 同 你 好 fd .. 不 過 之 前 同 你 都 fd 過 .. -♥
祝 你 生 日 大 快 樂 ... -♥