今 日 番 學 ... 竟 然 要 早 會 .. -3-..[無奈InG..]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
番 到 上 去 .. 都 吾 知 要 點 收 H0mEworK ..''♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
上 堂 ... 講 左 MaThs 分 數 ,, 我 估 錯 左 @____@ ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
吾 係 30 幾 .. 不 過 都 肥 佬 ... 差 D 合 格 >^<..好 吾 抵 喲 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
成 老 c 好 似 好 嬲 牙 ... 講 埋 體 育 ,, 弦 高 分 過 陣 =3=..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
吾 知 點 解 ... 個 心 覺 得 好 酸 .. 好 痛 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
之 後 上 完 體 育 堂 .. 我 著 番 件 嬲 ... 李 sIr 叫 我 .. 弦 .. B 愛 同 薰 吾 好 走 xD♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
係 度 罵 我 地 .. 話 吾 熱 咖 咩 果 D 野 ... 之 後 就 吾 著 lu -3-♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
走 左 落 次 所 ... 見 到 萍 .. 同 佢 傾 計 ... 佢 收 到 一 個 好 恐 怖 ge 信 息 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
我 地 都 有 睇 ... 真 系 蠻 恐 怖 的 唷 @ @..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
上 埋 中 文 堂 ..又 講 左 D 分 數 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
我 3 份 都 高 過 弦 -3-.. 佢 好 灰 ..xD♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
講 左 放 學 sIn ...♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
我 同 左 弦 去 公 園 玩 一 陣 ..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
去 睇 下 藍 球 組 打 波 ... 蠻 勁 -3-.. 不 過 都 係 排 球 勁 D ^3^..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
去 左 玩 千 秋 ... 玩 玩 下 .. 有 2 個 C 班 ge 男 仔 黎 左 .. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
好 鬼 搞 笑 ... 有 個 著 校 服 ge 話 佢 係 女 仔 .. 3 .5 碎 -口-..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
同 佢 地 玩 ... 最 後 比 左 個 千 秋 c 姐 玩 都 吾 比 佢 地 玩 -3-♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
鬼 叫 佢 地 搞 我 同 弦 .. 抵 死 唷 !! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥