今 日 巧 緊 張 喲 ... 等 陣 要 去 比 賽 ... -♥
早 會 完 左 ... Miss 成 叫 我 ,, 白 津 ,, 橙 橙 同 芝 尼 .. -♥
話 我 地 做 咩 吾 同 佢 講 ... 天 日 小 息 要 搵 成 老 c =3=.... -♥
小 息 果 陣 驚 驚 的 喲 ..''' 第 4 堂 去 左 6 B 班 默 中 書 默 豬 豬 豬 豬 豬 豬 ...xD'' -♥
有 蠻 多 識 ge 人 ''' [敏,,maY,,琪,,晴,,維,,康,,杰] -♥
默 之 前 .. 辛 苦 D 男 班 長 攞 櫈 + 桌 尼 '' 啊 梨 咖 多 !! -♥
默 完 番 去 ...音 樂 堂 白 津 叫 我 汁 定 豬 包 ... ''
小 息 果 陣 ..白 津 同 芝 去 次 所 換 波 衫 ..
我 同 橙 沖 左 去 禮 堂 ,, 之 後 去 女 生 更 衣 室 換 .. -♥
之 後 去 攞 波 ... 有 啲 6 D 班 ge 人 話 排 球 D 波 衫 好 靚 ^______^ -♥
12:00 去 體 育 館 練 習 ... 簡 sIr 都 尼 幫 手 手 -♥
練 完 就 坐 車 車 去 鳳 琴 體 育 館 打 比 。 -♥
我 地 尼 D 後 備 一 定 冇 得 講 喇 -3-.. 咩 比 賽 都 冇 份 .'' -♥
佢 地 嬴 左 .. N 甘 開 心 @___@.. v 格 左 3 場 再 打 過 ... -♥
我 地 D 後 備 去 打 氣 =]]嬴 左 25 : 9 ,... 又 嬴 左 喇 >^<.. -♥
之 後 住 輕 x 番 尼 ... 謝 sir 話 本 來 想 換 我 同 其 他 人..buT 吾 夠 TimE.. -♥
番 到 school ... 我 地 攞 埋 D 功 課 就 走 左 '' 狂 比 D c 姐 叫 LMILY -3- -♥
天 日 要 搵 成 老 c ... 死 梗 .. 只 好 認 命 -3-.. -♥