body{cursor:crosshair}
SweET H0UsE ..
L0vE  You  NoT  BecAuSE  oF  wH0
Y0U  ArE  BuT  BecAuSE  0F
Wh0  I  AM  WheN  I  aM  W!TH  YoU..
L0vEr_NikI
暱稱: ♥- K! MMY 壞__惡煙`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥-轉 bloG`
♥-調 適 課 程{8}`
♥-調 適 課 程{7}`
♥-調 適 課 程{6}`
♥-調 適 課 程{5}`
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 896
今日人氣: 21
累積人氣: 4843
站內搜尋
2008 年 4 月 16 日  星期三  

**__學界排球賽°♥↗                 
                                                                                                                                
 

 

今 日 巧 緊 張 喲 ... 等 陣 要 去 比 賽 ...    -♥

早 會 完 左 ... Miss 成 叫 我 ,, 白 津 ,, 橙 橙 同 芝 尼 ..    -♥

話 我 地 做 咩 吾 同 佢 講 ... 天 日 小 息 要 搵 成 老 c =3=....    -♥

小 息 果 陣 驚 驚 的 喲 ..''' 第 4 堂 去 左 6 B 班 默 中 書 默 豬 豬 豬 豬 豬 豬 ...xD''    -♥

有 蠻 多 識 ge 人 ''' [敏,,maY,,琪,,晴,,維,,康,,杰]    -♥

默 之 前 .. 辛 苦 D 男 班 長 攞 櫈 + 桌 尼 '' 啊 梨 咖 多 !!    -♥

默 完 番 去 ...音 樂 堂 白 津 叫 我 汁 定 豬 包 ... ''

小 息 果 陣 ..白 津 同 芝 去 次 所 換 波 衫 ..

我 同 橙 沖 左 去 禮 堂 ,, 之 後 去 女 生 更 衣 室 換 ..    -♥

之 後 去 攞 波 ... 有 啲 6 D  班 ge 人 話 排 球 D 波 衫 好 靚 ^______^    -♥

12:00 去 體 育 館 練 習 ... 簡 sIr 都 尼 幫 手 手     -♥

練 完 就 坐 車 車 去 鳳 琴 體 育 館 打 比 。    -♥

我 地 尼 D 後 備 一 定 冇 得 講 喇 -3-.. 咩 比 賽 都 冇 份 .''    -♥

佢 地 嬴 左 .. N 甘 開 心 @___@.. v  格 左 3 場 再 打 過 ...    -♥

我 地 D 後 備 去 打 氣 =]]嬴 左 25 : 9 ,... 又 嬴 左 喇 >^<..    -♥

之 後 住 輕 x 番 尼 ... 謝 sir 話 本 來 想 換 我 同 其 他 人..buT 吾 夠 TimE..    -♥

番 到 school ... 我 地 攞 埋 D 功 課 就 走 左 '' 狂 比 D  c 姐 叫 LMILY -3-    -♥

天 日 要 搵 成 老 c ... 死 梗 .. 只 好 認 命 -3-..    -♥

 
 
THE END
 
TIMe:2008-04-16 09:33 PM                 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]♥♥♥