今日考完歷史,
就派數學卷,
我今次數學合格(開心中...)
之前兩次都肥佬,
多得我努力溫書,
先有咁好成績,
kee~~
天日考Eng,
天日系最後一日test
挨埋天日,
就可以玩 lo
報告完畢!!
多謝欣賞!!
今日考數學,都ok啦
琴日考中文同computer,
中文唔識,computer更加唔識,
computer本來就好難,
仲要考速成同倉頡,
難到爆,
遇左唔合格
而家就系到溫社會同打blog,
唔想溫書,
好想死!
報告完畢!!
琴日放學去左公園玩,
我地玩誠實同大膽,
玩左一陣,牙怡就返屋企
我,牙瑤,牙旦同蔓蔓
繼續系到玩,
後來牙瑤話改4次誠實1次大膽,
我地個個都有抽中大膽,
牙旦抽中最多,
我就第二,
蔓出果d好難做
但系牙怡都唔差,走果陣蔓抽中
要蔓星期一要...kee~~
後來牙瑤都抽中,蔓要牙瑤陪他
而我就抽中兩次大膽,(好慘,被她地整到面目全非)
今日系屋企溫書,
溫左一陣又唔想溫+頭痛
就快test,
唔想溫都要溫,唔講拉,
我去溫書!!
報告完畢~~
※尼排發生左好多野
有唔開心,開心等等
系其中令我明白左好多野
時間非常重要,※※
時間可以改變一切
願我地一起努力改變一切!!
下星期就要test,
今次要測好多
尼次好似唔想溫書,
help me☆_☆
thanks
琴日同我最friend ge同學(小學)
去影貼紙相
今次系我地第一次一起行街
我總以為我地友情會變
好才我地都系好似以前咁好
kee~~~
我地影左兩張貼紙相
跟住就去食野,行街
玩到4點幾先返屋企
我好happy~~
今日好悶啦~~~
頭先去教會返來,就沒野做 功課我都做左七七八八, 本來念住約friends去行街, 但系................... 唉唉唉~~~~~~~~~~~~
功課我都做左七七八八,
本來念住約friends去行街,
但系...................
唉唉唉~~~~~~~~~~~~