今日10點幾去南豐中心等蔓蔓,
跟住就去阿丹屋企
今次系我第一次去阿丹屋企
超開心啊!!(*^__^*) 嘻嘻……
到左12點幾,阿丹媽咪返來,
就炒飯比我地食~~超好味啊
食完飯,我地系阿丹屋企影相
系阿丹ge哥幫我地影
o(∩_∩)o...哈哈!!超好笑啊!
過左一陣,阿瑤都來阿丹屋企
跟住我地就返荃灣,幫蔓蔓整手機,
整完手機我地就去行街,
就這樣過了一日!!
yeah!!
今日超開心啊!今日系最後一日ge考試啊!
辛苦左咁多日,終於可以happy下咯
所以放學我就去買好多野食,
當安慰自已,(*^__^*) 嘻嘻……
今日考歷史,都ok拉,挺容易ge,
但系派出來ge成績就唔知啊!!
不過前幾日就慘咯,
尤其系eng啊,難到死,
個個都話唔識做∼包括我
哎!今次肯定系肥佬拉
都唔知點同嗲地交代啊!!
而且我唔止eng唔識做啊!!
哎∼∼還有數學
如果兩科都肥佬
那就死死死死死死...
最近很久没来冩blog啊!!聖誕假日日都去玩,很少温書啊!!
搞到現在才温書啊!!
這幾天考試,都在努力温書,
哭∼哭∼昨日考數學啊!我有温書的,但是都是唔識做啊!
我識做的又不出啊!!出的我完全不識做啊!!
都唔知今次會唔會合格啊!!上次的數學已經好差拉∼得?分∼唔話你聽!哈哈
今日考中文作文啊!都幾好啊,唔會太難咯∼∼
明天和後日唔可以去玩,要温書啊!!
要温下個星期考的科目,有好多啊!都唔知温邊科先啊!!
好晕啊!
昨天是CZM的sing con比赛啊!!
場面好熱鬧啊!!
小組獨唱∼∼有的唱得好好聽,有的就唱得好难聽啊!!
到了高級組獨唱∼∼超好聽啊!!個個都好像歌星啊!!
有一组超搞笑啊∼∼就是5D班的合唱啊!!
5D唱了很多首歌∼还做了一些超搞笑的動作啊!!
逗得全場的人哈哈大笑啊!!
歌唱比赛当然也要司儀拉!!
司儀有5個啊!!
個個都很搞笑啊∼∼他们扮老師
扮得超像啊!还表演一些节目啊!!
粱sir也表演唱歌啊!!超好聽啊!!
粱sir唱完之後∼就講哪个社赢!!
我是勤社啊!!唉唉唉唉唉∼∼第三啊!!
信社第一啊!!
下年勤社一定要加油啊!!拿第一啊!!
嘻嘻
今天好好好好好好好啊!!
今天是学校的聖誕l联欢会啊!!有很多东西吃啊!
吃得好飽啊!!體重又要增加咯!!嘻嘻
吃完之后~~当然要玩游戏拉!!
好刺激啊!!我们玩的是踩汽球啊!!
不過我的脚被人踩啊∼∼好痛哦!!
可憐的我..爲了要赢..还是坚持下次啊
到最後我的汽球安然無様啊!!
我真是太棒了∼∼这是叫做(自誇吧)
明天要去上学啊!!不過不是上课,而是看人表演唱歌啊!!
还是那一句∼∼太棒咯!!嘻嘻!!