LA5845201314 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
  人氣:1525 
 
 
 
 
 
我 的 資 料

暱稱: じòぴé╄→蘭pig
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-02-09
2010-01-30
2010-01-15
2010-01-01
2009-12-09
日 誌 分 類
全部 (72)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 72
留言總數: 140
今日人氣: 2
累積人氣: 1525
RSS Feed
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天
   
2008-01-12

 

                                                            

今日10點幾去南豐中心等蔓蔓,

跟住就去阿丹屋企

今次系我第一次去阿丹屋企

超開心啊!!(*^__^*) 嘻嘻……

到左12點幾,阿丹媽咪返來,

就炒飯比我地食~~超好味啊

食完飯,我地系阿丹屋企影相

系阿丹ge哥幫我地影

o(∩_∩)o...哈哈!!超好笑啊!

過左一陣,阿瑤都來阿丹屋企

跟住我地就返荃灣,幫蔓蔓整手機,

整完手機我地就去行街,

就這樣過了一日!!

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天
   
2008-01-11 愉快

yeah!!

今日超開心啊!今日系最後一日ge考試啊!

辛苦左咁多日,終於可以happy下咯

所以放學我就去買好多野食,

當安慰自已,(*^__^*) 嘻嘻……

今日考歷史,都ok拉,挺容易ge,

但系派出來ge成績就唔知啊!!

不過前幾日就慘咯,

尤其系eng啊,難到死,

個個都話唔識做∼包括我

哎!今次肯定系肥佬拉

都唔知點同嗲地交代啊!!

而且我唔止eng唔識做啊!!

哎∼∼還有數學

如果兩科都肥佬

那就死死死死死死...

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天
   
2008-01-04

最近很久没来冩blog啊!!聖誕假日日都去玩,很少温書啊!!

搞到現在才温書啊!!

這幾天考試,都在努力温書,

哭∼哭∼昨日考數學啊!我有温書的,但是都是唔識做啊!

我識做的又不出啊!!出的我完全不識做啊!!

都唔知今次會唔會合格啊!!上次的數學已經好差拉∼得?分∼唔話你聽!哈哈

今日考中文作文啊!都幾好啊,唔會太難咯∼∼

明天和後日唔可以去玩,要温書啊!!

要温下個星期考的科目,有好多啊!都唔知温邊科先啊!!

好晕啊!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天
   
2007-12-22

昨天是CZM的sing con比赛啊!!

場面好熱鬧啊!!

小組獨唱∼∼有的唱得好好聽,有的就唱得好难聽啊!!

到了高級組獨唱∼∼超好聽啊!!個個都好像歌星啊!!

有一组超搞笑啊∼∼就是5D班的合唱啊!!

5D唱了很多首歌∼还做了一些超搞笑的動作啊!!

逗得全場的人哈哈大笑啊!!

歌唱比赛当然也要司儀拉!!

司儀有5個啊!!

個個都很搞笑啊∼∼他们扮老師

扮得超像啊!还表演一些节目啊!!

粱sir也表演唱歌啊!!超好聽啊!!

粱sir唱完之後∼就講哪个社赢!!

我是勤社啊!!唉唉唉唉唉∼∼第三啊!!

信社第一啊!!

下年勤社一定要加油啊!!拿第一啊!!

嘻嘻

 

 

 

 

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天
   
2007-12-20

今天好好好好好好好啊!!

今天是学校的聖誕l联欢会啊!!有很多东西吃啊!

吃得好飽啊!!體重又要增加咯!!嘻嘻

吃完之后~~当然要玩游戏拉!!

好刺激啊!!我们玩的是踩汽球啊!!

不過我的脚被人踩啊∼∼好痛哦!!

可憐的我..爲了要赢..还是坚持下次啊

到最後我的汽球安然無様啊!!

我真是太棒了∼∼这是叫做(自誇吧)

明天要去上学啊!!不過不是上课,而是看人表演唱歌啊!!

还是那一句∼∼太棒咯!!嘻嘻!!

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »