LCW1991
暱稱: Christopher Li
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
背景音樂
Taegukgi──Letter
Korean Symphony Orchestra
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──錢幣...
日記分類
全部 (40)
VTC合唱團 (6)
公告 (3)
生活點滴 (6)
四年會計生活 (4)
威記亂噏 (3)
重返菲國 (10)
聖澤歌詠團 (2)
踏上攝影路 (6)
好友Blog
Qooza Blog:
車厘子
 
Xanga Blog:
 
無名小站:
 
Yahoo Blog:
 
網站連結
最近訪客
總人數:
最近沒有訪客
2009 年 5 月 18 日  星期一


《最後戰爭》攝影作品發佈 分類: 踏上攝影路

小弟日前為二戰朋友進行拍攝, 可以話係「家常便飯」,
但係隨著時間流逝, 開始感到乏味,
所以希望透過執相, 令作品更加美觀、多變化

以下作品係小弟第一次利用Photoshop執相, 雖然唔係幾熟練,
但至少都出得街先啦話...?

請按下列連結觀看完整作品:
《最後戰爭》






訪客留言 (返回 LCW1991 的日誌)


riverwong 於 2009-06-24 11:39 PM 發表:
CoMm3nT:)
bY ★,`施=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackson 於 2009-05-19 05:20 AM 發表:
Nice BGM

有空ㄉ話要來我ㄉ無名喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Sure~ XD
Posted at 2009-05-19 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AngelCherry 於 2009-05-18 03:55 PM 發表:
威威,,
做乜咁耐先打一次qooza..=.=
我睇左啦..
超勁..
影得咁好架..-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘿嘿...多謝先喇~ XD
想影好相, 最重要一點係要用心, 正所謂:「影像.從心」嘛~ (爛...= =")
 
Posted at 2009-05-19 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]