小弟日前為二戰朋友進行拍攝, 可以話係「家常便飯」, 但係隨著時間流逝, 開始感到乏味, 所以希望透過執相, 令作品更加美觀、多變化
以下作品係小弟第一次利用Photoshop執相, 雖然唔係幾熟練, 但至少都出得街先啦話...?
請按下列連結觀看完整作品: 《最後戰爭》