燒槍, 一向都係小弟多年黎最喜愛ge活動, 但萬萬都估唔到, 小弟都有機會喺菲律賓燒槍~! XD
話說唔知邊一日, 小弟同一班非常可愛ge表弟表妹們 玩緊ge時候,
竟然喺間草屋果度發現咗一枝汽槍~ 於是小弟非常好奇咁撚一撚技槍啦 XD
唔知係唔係因為 呀姨們知道小弟喺香港都有玩開汽槍, 所以就搵日拎出黎比小弟玩呢? XD
果枝汽槍 小弟未喺香港見過, 係一把搖風槍黎,
射4.5mm子彈, 每射完一發就要重新打汽、 入子彈,
聽射擊時候ge聲就知道, 呢一把汽槍ge威力相當大,
相信呢枝野係冇可能喺香港出現嫁喇... (香港法例限制汽槍射擊威力低於2焦耳)
所以小弟無論如何都要玩吓嫁喇~ XD
其中一個表弟拎咗九粒 尖頭ge鉛彈比我,
小弟當然急不及待咁走去搵野黎射啦~ XD
呀姨們叫小弟去射啲雀返黎...
不過講到 射雀, 不得不提 小弟老家後院果隻鷹,
媽媽曾經同小弟講, 果隻鷹係老家ge大敵,
因為佢成日飛落黎捉走啲雞,
所以唔知幾時, 某人 將隻鷹射低,
不過果隻鷹非常幸運, 只係傷到佢隻腳...
言歸正傳, 小弟拎住果九粒子彈走入農田入面,
但係果度啲雀非常醒目, 即使小弟非常緩慢咁接近佢地,
但仍然相距 好遠ge距離 佢地已經飛走咗...
就算接近到佢地, 唔知係因為枝槍本身ge問題 定係小弟本身ge問題,
次次都射唔中隻雀! 最後小弟得到真真正正 實至名歸ge「零收穫」...
真係好丟臉...
舅父都知道小弟鍾意玩槍, 所以佢搵日都拎咗 真正ge手槍出黎比小弟玩~
呢個...下回先分解 XDD
↓汽槍

|