小弟今晚出席咗 石信之先生的分享會, 最初都只不過因為有空餘時間所以就去參加,
但都估唔到今晚賺咗唔少野返黎...
話說小弟本來自己一個人去分享會, 都預咗應該撞唔到熟人,
但最後去到會場, 撞到 合唱團男低音其中一位團員~
咁都好啲, 起碼都有個伴嘛 XD
石指揮喺分享會入面分享咗好多佢ge經驗,
間唔中都有少少笑話緩和吓啲沉悶氣氛咁啦...─▽─〣
但最重要就係帶出一個信息────堅持自己ge夢想
好感謝果位團員, 因為佢送咗一本 石指揮自傳ge書比我,
亦都因為咁, 先可以拎到 石指揮ge親筆簽名,
更加高興ge係, 原來 石指揮有留意到小弟ge存在 XD
不過諗深一層, 小弟為咗將來搵到食先讀 會計,
但係聽完場分享會之後真係有啲衝動想為自己達成夢想,
最慘ge係, 我呢個夢想等於玩命────即使達成咗都唔會得到好多野
所以其實小弟而家都幾亂吓...
應該以搵食為目標? 定係以夢想為目標?
或者喺往後ge一啲日子, 可能會搵到答案出黎...
|