LCW1991
暱稱: Christopher Li
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
背景音樂
Taegukgi──Letter
Korean Symphony Orchestra
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──錢幣...
日記分類
全部 (40)
VTC合唱團 (6)
公告 (3)
生活點滴 (6)
四年會計生活 (4)
威記亂噏 (3)
重返菲國 (10)
聖澤歌詠團 (2)
踏上攝影路 (6)
好友Blog
Qooza Blog:
車厘子
 
Xanga Blog:
 
無名小站:
 
Yahoo Blog:
 
網站連結
最近訪客
總人數:
最近沒有訪客
2009 年 8 月 30 日  星期日


勇闖鳳凰山 分類: 踏上攝影路

話說小弟被一位影友拉咗去參加 救世軍隆亨青少年中心 搞ge行山活動,
對於我黎講都幾大挑戰...因為今次小弟 行ge係有史以黎最高、最難行ge山──鳳凰山,
而且仲帶住沉重ge攝影裝備...足以小弟大叫:「What the hell !」

沿途小弟因為身體不支需要多次休息, 真係麻煩晒隊友們...
有隊友們ge支持 加上自己希望拍攝順利,
好快就可以繼續行程~

黎到一座亭, 開始大霧起黎, 連小弟支電筒都變成「探射燈」,
雖然對小弟行程有少少幫助 (減慢步行速度), 但係就影唔到相 (能見度減低之餘仲要潮濕),
其實都唔知應唔應該多謝果啲霧...= ="

幾經辛苦, 終於到咗山頂, 幸好仲未日出...
雖然影唔到星空, 但係喺山頂影日出真係滿足過喺地上面影...

「雖然辛苦, 但可以換來更多快樂」

↓霧的美景
 

↓睇日出

↓雖然太陽被雲遮擋住, 但仍很美

↓見到太陽喇~ XD

↓日出鳳凰

↓鳳凰山隨便一拍

 






訪客留言 (返回 LCW1991 的日誌)


HeijiHeiji 於 2009-09-01 12:05 AM 發表:
d相好靚ar!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 Thanks ; P
Posted at 2009-09-01 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



momo5201314 於 2009-08-31 04:58 PM 發表:
ComMenT^____^
好靚丫`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 Thanks ; P
Posted at 2009-09-01 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



riverwong 於 2009-08-31 04:51 PM 發表:
CoMm3nT:)
啲景好靚*v*
bY ★,`施=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thanks ; P
Posted at 2009-09-01 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]