LCW1991
暱稱: Christopher Li
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
背景音樂
Taegukgi──Letter
Korean Symphony Orchestra
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──錢幣...
日記分類
全部 (40)
VTC合唱團 (6)
公告 (3)
生活點滴 (6)
四年會計生活 (4)
威記亂噏 (3)
重返菲國 (10)
聖澤歌詠團 (2)
踏上攝影路 (6)
好友Blog
Qooza Blog:
車厘子
 
Xanga Blog:
 
無名小站:
 
Yahoo Blog:
 
網站連結
最近訪客
總人數:
最近沒有訪客
2009 年 9 月 4 日  星期五


迎新日 分類: 四年會計生活

呢三日 (星期三~星期五) 係我校ge迎新日, 小弟奉 易拎姐ge請求返學校影相...
小弟最初唔知要影啲乜野, 去到先知原來 迎新日有活動搞, 所以希望拍低當中ge情況...**

小弟返咗頭同尾果兩日, 事緣 我星期四要去睇醫生, 但係因為冇預約, 所以最後全日都留喺屋企...= ="

喺呢兩日入面, 小弟不斷咁幫手影相、處理活動ge野, 真係手忙腳亂...
每次完工 (大約6:30 P.M.) 小弟都感到疲倦...
雖然係咁, 但始終都可以同一班「影友」一齊做野,
而且識咗一啲新ge師兄師姐、師弟師妹,
感覺都幾開心~我諗都值得ge~

** 小弟入學果年, 迎新日只係得連串ge講座...
除咗講座之外, 可以話冇其他野做,
小弟仲批評 果個根本就唔似一個「迎新」 XD
但今年比起上年進步咗好多,
起碼可以比啲機會同學去嘗試認識新同學先啦...

就快開學, 小弟要改善一吓 遲瞓覺呢個壞習慣lu~
希望呢一年可以平平安安咁度過...

開學又可以同 同學一齊去Gym房做運動,
有少少期待添 XD

P.S.
我可唔可以知道妳ge心底話?

 






訪客留言 (返回 LCW1991 的日誌)


HeijiHeiji 於 2009-09-05 01:15 PM 發表:
halo^^
我都覺今年迎新好玩d!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



momo5201314 於 2009-09-05 11:14 AM 發表:
COmmenT^___^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



riverwong 於 2009-09-05 08:53 AM 發表:
CoMm3nT:)
bY ★,`施=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]