話咁快...長過會考ge暑假「終於」都放完...(其實已經放到悶...─▽─〣)
又係時候早起身, 聽書ge時候喇...
今日係開學第二日, 情況大概都同Year 1果陣差唔多,
時間表都係排得咁亂 (其實今年啲時間表如果係定咗的話其實都幾靚...);
幾個科ge「新」教師仲未上任, 要由其他教師代課...
但今年理論上應該比Year 1果陣好 好多,
因為上到Year 2, 好多野都比上年更多要求,
最少...都要我更加留心聽書先啦...─▽─〣
見返啲Year 1啲同學, 小弟其實都好開心,
但奇怪ge係...我竟然唔識將呢個心情表達出黎...?
呀Christopher, 你自己搞乜鬼...- -
幾時變得咁Cool...
唉...唔理咁多喇...
總之都係一句: 平平安安咁過咗呢一年佢就算啦...= ="
大家都要加油哦~!
P.S.
愛情有「短期」的嗎? 這令小弟頭昏了...
|