LCW1991
暱稱: Christopher Li
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
背景音樂
Taegukgi──Letter
Korean Symphony Orchestra
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──錢幣...
日記分類
全部 (40)
VTC合唱團 (6)
公告 (3)
生活點滴 (6)
四年會計生活 (4)
威記亂噏 (3)
重返菲國 (10)
聖澤歌詠團 (2)
踏上攝影路 (6)
好友Blog
Qooza Blog:
車厘子
 
Xanga Blog:
 
無名小站:
 
Yahoo Blog:
 
網站連結
最近訪客
總人數:
最近沒有訪客
2009 年 9 月 11 日  星期五


對於第一學期所學的東西 分類: 四年會計生活

踏入第二年, 所教ge野開始越來越深,
有啲科目其實係讀返兩年CE啲野, 不過要喺一個學期學晒佢;
有啲就係新野; 有啲係AL野,甚至U野...

今日係開學第五日, 所有科目都已經上咗最少一次,
對於各科目, 小弟都有唔同ge感受 (就簡單咁講吓啦...):
English and Communication for Business 1──因為係新教師任教ge關係, 所以都幾驚學得唔好...
Business Economics──其實就係CE野, 我諗都冇乜大難度吧 (雖然小弟未曾學過Econ)...
Costing and Decision Making──謝太話好難, 其實又真係幾難...=.="
Foundation Accounting──呢個已經冇難度了...
Quantitative Technique 1──唔識轉腦筋就真係會Fail了...(突然諗起:「言之成理便可給分」)
Legal Studies for Business 1──好背野ge一科...

*以上只係小弟到而家為止ge感受, 唔可以代表一整個學期 (突然間諗起Bias XD)

下個星期真係「黎料」, 但係小弟似乎仲未準備好...?

P.S.
Miss 「Magazine」金句:「我唔會Fail任何一個值得Pass ge人」






訪客留言 (返回 LCW1991 的日誌)


riverwong 於 2009-09-11 08:29 PM 發表:
CoMm3nT:)
bY ★,`施=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]