今日 Gag王、索媽、田井Francis 等「骨幹人物」都各有要事返唔到黎唱Choir,
所以得返啲小團員喺度... (咁 呀山 呢? @@...)
本來呢個情況可以話係普遍, 但今日唔同ge係 Francis 交低咗好多個Task比小弟做,
簡單啲黎講, 即係小弟做咗一日「團長」XD
(咁 呀山 呢? @@...)
雖然只不過係短短幾個鐘, 但已經令到小弟攰...
做團長都真係唔容易...
我諗下屆 團長都係推比 呀山 做好喇 XD
(呀山: 「你當我呢個副團長係咩呀! .\"/.」)
P.S.
Francis你冇Send份Powerpoint比我...─▽─〣
|