又係合唱團練歌ge日子, 今日小弟都唔知點解成個癲佬咁 係咁整啲野出黎引團員笑... 尤其出去獨唱ge時候走去同Robert「認親認戚」, 搞到石生好無奈咁笑...─▽─〣
今日聽 石生講佢會Cut獨唱一半人手, 由六個Cut到三個, 睇黎小弟危機黎臨喇...驚驚~! 我要多啲練習, 唔可以病! 唔可以衰比自己睇嫁! 加油! .\"/.
BTW, 見到合唱團不斷咁進步起黎, 小弟真係非常高興 XD
P.S. 「爸爸!」,「仔仔!」