自細以黎, 小弟思想一直都係非常保守,
可能因為約束得自己太多, 連一啲正常人覺得冇問題ge野 都覺得好有問題,
雖然咁樣會對我本身嘅 品味上、 人際關係上、 甚至心理上 都有一定嘅缺陷,
但係小弟仍然會堅信我嘅思想係冇乜大問題...
今日, 小則 同學 同小弟一齊塔火車返屋企, 其中一個話題正正就係講呢樣野,
雖然小弟仲係好年輕, 但係就咁睇上去好似二十幾歲, 太過成熟 (其實好多人以前都係咁同小弟講過 ─▽─〣...),
但係小弟始終都係開始諗 自己係唔係真係需要「年輕化」呢?
只不過, 「年輕化」之後嘅Christopher又如何呢?
「成熟穩重」仲可以用黎形容小弟嗎?
生活會起 重大變化, 變得更好嗎?
小弟一早已經放棄自己嘅青春了,
期望嘅, 就只有安定嘅生活 同埋 夢想...
|