今日跟咗學校ge攝影學會去 馬灣影相~ 雖然有少少Hea影, 但得出黎都幾唔錯~ 唉...小弟好耐都未影過相喇, 技術有少少生疏添 XD
P.S. 期待十一月影星星! ; P
↓花
↓竹的凌亂美
↓小蜻蜓
↓兩隻小蜻蜓
↓日落太陽
↓塘邊
↓夜景──青馬大橋
再次P.S. 等小弟玩野先~ LOL
↓「Huh?!」