今日係VTC ge畢業典禮, 亦都係VTC合唱團ge首次演出,
經過多個月ge訓練, 終於都要將學過ge野全部都要發揮晒出黎喇~
雖然全日 唔係企喺度 (好辛苦!!!) 就係唱歌, 但係聽到啲觀眾掌聽, 小弟真係好高興!
Solo方面, 小弟可以話係「勉強過關」, 始終都係有啲唔好ge地方, 但係已經心滿意足了...
(最少聽講有人讚好啦...─▽─〣)
但係無奈ge係, 唔知點解聽到Orchestra演奏《Pomp and Circumstance No.1》果陣,
小弟竟然感動到想喊出黎, 真丟臉! 啲畢業生都未喊, 自己先喊? =.=
黎緊12月6號仲有演出, 小弟仍然要努力!
|