LCW1991
暱稱: Christopher Li
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
背景音樂
Taegukgi──Letter
Korean Symphony Orchestra
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──燒槍...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──駕車...
《重返菲國》──錢幣...
日記分類
全部 (40)
VTC合唱團 (6)
公告 (3)
生活點滴 (6)
四年會計生活 (4)
威記亂噏 (3)
重返菲國 (10)
聖澤歌詠團 (2)
踏上攝影路 (6)
好友Blog
Qooza Blog:
車厘子
 
Xanga Blog:
 
無名小站:
 
Yahoo Blog:
 
網站連結
最近訪客
總人數:
最近沒有訪客
2009 年 12 月 6 日  星期日


小提琴 楓•傳韻 到芬蘭 分類: VTC合唱團

今日係我合唱團第一次公開表演, 地點仲係意想唔到ge文化中心~!
相比起VTC畢業禮 果一次表演, 今次係明顯感到興奮好多~
由於上一次表演吸收咗經驗, 今次小弟對獨唱《Do you hear the people sing?》再冇感到緊張了
反而有小小擔心《Carmen No.26》, 因為平時練習都唔係幾 上到高音,
而且今次枝咪係對正我, 所以都幾驚嫁 XD

本來小弟邀請咗 小弟ge老師 謝太 黎觀賞音樂會, 但係唔知點解佢冇聯絡我,
搞到浪費咗兩張入門票...唯有將果兩張入門票送咗比我爸爸媽媽去睇啦...=v="

由於 爸爸媽媽 會喺第一場出現, 所以小弟 喺果場用晒啲力, 最起碼唔好衰比佢地睇吖...─▽─〣
有幸ge係, 小弟果場ge表現係歷黎最好, 連 石太 都話小弟進步咗 XD

雖然每次唱完都會特別攰, 但係聽到觀眾們ge掌聲,
疲倦ge感覺都會冇晒~ 特別係見到 爸爸媽媽 開心個樣果陣 XD

睇黎小弟對唱歌 中毒已深了,
雖然過程非常辛苦, 又有汗又有淚,
但係最後都係得到人地ge欣賞,
真係非常非常Enjoy : P






訪客留言 (返回 LCW1991 的日誌)


riverwong 於 2009-12-15 09:42 AM 發表:
CoMm3nT:)
bY *SzE=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]