今日係我合唱團第一次公開表演, 地點仲係意想唔到ge文化中心~!
相比起VTC畢業禮 果一次表演, 今次係明顯感到興奮好多~
由於上一次表演吸收咗經驗, 今次小弟對獨唱《Do you hear the people sing?》再冇感到緊張了
反而有小小擔心《Carmen No.26》, 因為平時練習都唔係幾 上到高音,
而且今次枝咪係對正我, 所以都幾驚嫁 XD
本來小弟邀請咗 小弟ge老師 謝太 黎觀賞音樂會, 但係唔知點解佢冇聯絡我,
搞到浪費咗兩張入門票...唯有將果兩張入門票送咗比我爸爸媽媽去睇啦...=v="
由於 爸爸媽媽 會喺第一場出現, 所以小弟 喺果場用晒啲力, 最起碼唔好衰比佢地睇吖...─▽─〣
有幸ge係, 小弟果場ge表現係歷黎最好, 連 石太 都話小弟進步咗 XD
雖然每次唱完都會特別攰, 但係聽到觀眾們ge掌聲,
疲倦ge感覺都會冇晒~ 特別係見到 爸爸媽媽 開心個樣果陣 XD
睇黎小弟對唱歌 中毒已深了,
雖然過程非常辛苦, 又有汗又有淚,
但係最後都係得到人地ge欣賞,
真係非常非常Enjoy : P
|