正如上一篇Blog提到, 因為爸爸媽媽出咗一啲意外 而令到今次ge菲律賓旅程 只得小弟 自己一個人去,
所以, 由香港保安檢查 直到 通過菲律賓海關 都係得自己一個人搞掂...
雖然小弟曾經出國, 但已經係八年前ge事, 對於機場、出入境 可能有啲唔熟悉,
更何況今次仲要得自己一個人去, 其實出事起上黎都唔知應該點做好 XD
所以屋企人唔係咁放心比我一個人出國, 就係咁解...
登機之前兩個鐘, 爸爸陪我行到關口前面,
一如以往, 都係小弟平時出街 果幾句:「小心啲呀...」、「得啦得啦...」、「*(#$*#......」
但今次特別唔同ge係, 唔知點解小弟雙腳都好難提起,
可能因為唔捨得吧...不過走始終都係要走 (又唔係死...=.="),
反正一個星期之後又會返黎度, 所以...都係要走...(=.="...)
基本上 過香港ge關口都冇乜大問題, 因為小弟 近年都多咗少少上大陸,
唔少唔少都有返啲經驗, 所以好快就可以過到關...
距離登飛仲有一個鐘頭多啲, 小弟喺禁區入面周圍「遊蕩」, 打發時間,
行到攰, 就坐低食吓野...就咁, 一個鐘就浪費咗喺呢啲冇意義ge事情上面...
臨登機之前, 小弟望住個月亮, 突然間諗返起媽媽,
唔知點解覺得 佢地去唔到, 得自己一個人去 好有罪惡感,
就算媽媽話 唔使擔心佢, 叫自己玩得開心啲,
始終都有少少唔放心...
飛機上面, 坐我隔離ge係一位菲律賓男人, 最初對佢好有戒心,
之後佢見小弟冇筆填表格, 就好好心咁借咗佢枝筆比我,
仲同我傾計, 傾吓傾吓, 就到咗 馬尼拉機場,
同佢祝聖誕快樂之後, 就各自行lu~
入境ge時候, 小弟如常咁比證件人地檢查,
但麻煩ge野就喺呢個時候出現,
因為小弟唔識答 喺菲律賓居住ge地址, 所以啲關員就不斷咁檢查我證件,
就連 小弟香港ge身份證, 甚至 學生證都要檢查...
就咁, 就擾攘咗一個鐘頭...最後, 佢地都係比我通過,
不過, 當我去拎行李果陣, 發現佢地冇喺我本Passport度 給印,
小弟又再次 返過去關口果度問啲關員, 跟住佢地又再次咁問我一啲唔識答ge問題...=.=
最後佢地 給咗印, 小弟先鬆一口氣...
出咗機場, 小弟又遇到另一個麻煩, 就係搵唔到 我舅父話比我知ge指定位置,
所以就不斷咁打電話比佢, 但係因為 口音問題, 佢又唔知我講乜, 我又唔知佢講乜,
所以一時小弟走去搵 我舅父, 一時佢又搵小弟......
沿途又有好多人問小弟:「Taxi? (你要撘的士嗎?)」,
小弟又不斷搖頭...真係覺得麻煩...
最後終於都搵到我舅父, 第一件事就係大大力咁相擁對方,
話晒都有成八年冇見, 如果唔係有 名牌 的話, 我諗佢都唔認得我喇 XD
跟住佢帶我坐佢ge私家車, 向老家 出發!
待續...
|