-V-
刀吾知打得邊個日記=3= 今日靜系用一個字泥形容" 就系悶"",,, BABY I LOVE YOU SO MUCH
TImE:2007-03-03 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
...
今日去左唱k with FUN.. 7粒鐘...支力得很.. 之後冇心機打NA,, 吾開心...唉
TImE:2007-03-03 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
陸運會完左NA..
第2日既陸運會完左NA" 黃社真系好吾抵..激死!! 乜到輸晒,,,唉-_______-" 番到屋企同某人傾左陣電話,,就開始恰眼訓.. 又頭痛WOR,,妖,,, 真系好累,,同人傾左陣MSN,,, 傾番陸運會D野.. 笑死,,, 之後聽下歌甘,,又精神番=_="" 不過有D燒,...麻煩>< 吾打嚕,,,嘿嘿,..
TImE:2007-03-01 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]