|
20* ------------------------------------------------------------------------------------------ 而家同洪都冇乜野... 都有同佢講幾句野拉=)* 中史堂 ;抄功課~聽歌' 科學堂 ;冇咩既..都系做下野拉! 數學堂 ;小測'好悶..吾識做*又冇得抄-3-只好訓教... 英文堂 ;吾駛落鬼婆到>"<MISS梁成日都話我同陳伯傾計"話陳伯想.... 跟住陳伯成隻耳仔紅晒*個個系到嗌.. 音樂堂 ;考完試...仲有D未考*自己做自己野..訓教&&聽歌" 補課數學最憎囉﹏都系訓教*好好訓牙...haha""""" 我寫緊D秘密野個時..MISS梁同我爭'佢想拎我本野睇* 我勁D``好彩佢睇吾到咋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~ 放學睇波]]東仔唷'好勁好勁....佩怡-___-KAKA"{我奸笑`!} 吾好再系我面前提佢牙' 都吾好系我面前講人地既幸福... {好心酸}THZZZ你地**"`_ 2006-12-20 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 19* ------------------------------------------------------------------------------------------ 番到學校就去家政室到SET檯... 今日整沙津牙'好好味囉! lunchtime完左系視藝室到聽{衛生講座} 跟住同琦好番囉﹏。 去左禮堂睇左歌唱比賽1陣... 上番學校個時,,去到1樓定2樓見到少少2D既人~ 有兩個人見到我之後;冇啦啦叫昇2囉... 吾知做咩事\\驚到行得快左! 放學去左Mmmmm記買野食* 塔車番屋企-3- 上完家政"見到你又上家政" 輕輕地碰到你的手* 你走回課室時;我就像透明一樣``]]
ps; 乜你覺得同我講左之後好尷尬咩... 系你吾敢同我玩"系你驚會又再愛* 旦系我冇尷尬囉。我都當冇事發生拉=] 點解你吾得??{我同他玩你又話好想甘} 旦系你又吾肯同我講野...好無奈l0r*]] 2006-12-19 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|