|
18* ------------------------------------------------------------------------------------------ 你呢個做法幫吾到我' 反而令我憎你地囉... 如果你想甘``]] 冇FD做lor" 努力d聽書*操行要好d' 要入你個間`等我牙haha... 2006-12-18 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 17* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日朝早又落左去TW食野* 食完去左塔地鐵..系咁轉車系咁轉車! 好暈`]]塔左幾耐下先去到銅鑼灣~ 去左SOGO行..冇野行既" 去左吾知咩野到行'幾多令杉拉﹏旦吾岩我囉。 行左陣就去左工展會牙* 個度好正'又多野食又多野買... 買左好多野牙,,仲食左杯雪糕添"成$$16蚊... 有間野仲幫我整手添'好滑...haha` 行左好耐"好曬好熱好多人唷=] 跟住又落左KF,行行行* 見到[阮XX]同[丫哥]仲有[盛個妹]... 佢地坐系度系咁傾系咁傾! 跟住臨走個時見到小學既FD; {私鬼&香口膠}* 講左幾句就走人囉....番屋企! 買左份生日禮物俾我地班個大番茄'希望佢中2拉! 岩岩on msn'東仔@我...佢同我講擒日生日-3- 有D無奈囉..哈哈! 打俾豬成先.. ps:::肥番茄'希望你中意個禮物NA*`=] 吾通我又再囍歡你?!!!! 2006-12-17 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|