18*

------------------------------------------------------------------------------------------

你呢個做法幫吾到我'

反而令我憎你地囉...

如果你想甘``]] 冇FD做lor"

努力d聽書*操行要好d'

要入你個間`等我牙haha...

2006-12-18 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



17*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日朝早又落左去TW食野*

食完去左塔地鐵..系咁轉車系咁轉車!

好暈`]]塔左幾耐下先去到銅鑼灣~

去左SOGO行..冇野行既"

去左吾知咩野到行'幾多令杉拉﹏旦吾岩我囉。

行左陣就去左工展會牙*

個度好正'又多野食又多野買...

買左好多野牙,,仲食左杯雪糕添"成$$16蚊...

有間野仲幫我整手添'好滑...haha`

行左好耐"好曬好熱好多人唷=]

跟住又落左KF,行行行*

見到[阮XX][丫哥]仲有[盛個妹]...

佢地坐系度系咁傾系咁傾!

跟住臨走個時見到小學既FD; {私鬼&香口膠}*

講左幾句就走人囉....番屋企!

買左份生日禮物俾我地班個大番茄'希望佢中2拉!

岩岩on msn'東仔@我...佢同我講擒日生日-3-

有D無奈囉..哈哈!

打俾豬成先..

ps:::肥番茄'希望你中意個禮物NA*`=]

吾通我又再囍歡你?!!!!

2006-12-17 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed